Gå til innhold

Volari Duo V8 Ultra - Test!

YpsiNine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis man regner seg frem til $499 kortets ytelse med steinalder metoder blir det jo kun halvparten! dual GPU versjonen blir jo sikkert svindyr!#¤#"¤ ;)

visst er det sexy, men for å komme opp i den prisen så kan jeg jo gjennomhulle r9800 kortet mitt med leds :)

*usaklig*

EDIT; se, to molexkontakter, da blir det enda dyrere i drift en r9800 kortene også. ikke noe for oss nordmenn i disse strømsparetider. ;)

Lenke til kommentar
noen flere som la merke til at fx5700ultra ligger godt over 9600XT ?

Det gjelder langt ifra alle tester. Hvis du ser på testen til Anandtech vinner R9600XT og FX5700 like mange tester med AA/AF, men i de testene R9600XT kommer best ut vinner den med 54% gjennomsnitt, mens i de testene FX5700 kommer best ut vinner den kun med 23% gjennomsnitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

ah såpass :/

har bare sett 2 små tester.

denne og en på en annen utenlandsk side.

i begge testene kom 5700 ultra veldig godt ut.

Lenke til kommentar
Det gjelder langt ifra alle tester. Hvis du ser på testen til Anandtech vinner R9600XT og FX5700 like mange tester med AA/AF, men i de testene R9600XT kommer best ut vinner den med 54% gjennomsnitt, mens i de testene FX5700 kommer best ut vinner den kun med 23% gjennomsnitt

54%??? Hvor har du dette ifra? Regnet det ut selv? :lol:

Jeg har nå begynt å lest mange tester av Fx5700 Vs 9600Xt

(Pga at jeg vurderer å kjøpe et av de)

Post linker til tester før man kan ta slike tall seriøst.

I de testene jeg har lest 5700Ultra vs 9600XT , så vinner 9600XT på Dx9 i "vanlig" oppløsning , men når du begynner å sikte mot oppløsninger høyere enn 1024x768 så jevnes det ut , og på 1600x1200 hadde FX5700 knepent overtak

FX5700 vs 9600XT

Lenke til kommentar

hmmz, jeg syntes det var passe bra resultater jeg, med tanke på at dette er et first generation produkt! hvem vet hvor mye slingringsmon de har med det kortet da? eller hvordan arkitekturen skalerer...?

men som en annen sa, det er prisen som kommer til å avgjøre skjebnen til Volari(duo)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...