AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Var så dum på lørdag og fikk i meg 10 rivotril og 12 rivotril som jeg fikk av en kompis. aldri igjen!! Står halveringstiden er 48 timer. Når er det 100% trygt for meg og kjøre bil. Føler skam over hva jeg har gjort :/ Anonymous poster hash: b00f5...5e9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Edit: 10 på fredag og 12 på lørdag. Anonymous poster hash: b00f5...5e9 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Tror du skal bytte kompiser 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 no shit! Dette var mer en beskjent Som jeg håper jeg aldri set igjen! Men til spårsmålet, når kan jeg kjøre igjen? 2-3 dager Eller mer? Anonymous poster hash: b00f5...5e9 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Du bør oppsøke lege om du har fått i deg en massiv dose av medisin. Jeg har ikke kjennskap til denne medisinen, men det kan være farlig. Om han har lurt deg til å ta medisinen (gjemt den i maten/drikken din eller noe slikt?) bør du politianmelde ham. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Høres mere ut som de har hatt en god gammeldags pillefest Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) Få se nå, antar du tok 2mg tabletter, altså, har du nå noe som tilsvarer opptil 20 tabletter i blodet, 40mg. Grensen er på 4mg. Nå har du antagelig rundt 6,6mg pr liter blod. Om 48 timer bør du ha rundt 3,3mg, altså antagelig lovlig tirsdag, men vil nok ikke anbefalle kjøring før tidligst onsdag for å være på den sikre siden. Gir ingen garanti altså. Men i følge det jeg klarer å regne ut er du ganske trygg på onsdag... Om du drakk alkohol i tillegg vil det ta enda lengre tid, torsdag kanskje. Endret 22. februar 2015 av aklla 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Tusen takk for svar. Det ble 3 øl på lørdagen. vet dette var utrolig dumt gjorT, så den tar jeg av meg hatten for. Men jeg kan ikke forstå at dette kan være noe gøy!? Eneste jeg merka var at jeg ble full etter 3 øl. hva er vitsen egentlig? Anonymous poster hash: b00f5...5e9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Høres mere ut som de har hatt en god gammeldags pillefest Faktisk ikke (ikke som jeg vet om) Var på bursdagsfest med 2 gode venner av meg både på fredag og lørdag. Kjente 4 stk av 30 som var på festen. men lært min lekse nå, aldri ta imot noe på fest! Anonymous poster hash: b00f5...5e9 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Du inntok 22 piller, men har ikke vært på pillefest? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Forstår ikke helt hva som defineres som pillefest. grunnen var at jeg ikke kjente noe særlig (kan ha vært fake?) Har brukt xanonr,valium,stesolid Før, men det er lang tid siden og ta mista jeg kontrollen (Pleide og ta en del før i mine yngre dager). han som hadde festen tolererer ikke sånt så da vil jeg ikke kalle det for pillefest Anonymous poster hash: b00f5...5e9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå