J@9 Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Hei. Har pleid å slipstreame språkpakker i Windows installasjons isoene mine, siden Windows 7. Pleier å ta utganspunkt i engelsk, hvor jeg legger til norsk. Dette har jeg også gjort med Windows 8.1, det fungerte fint. Helt til jeg skaffet noen iso filer som inneholder en del updates (det er opprinnelig iso fra MSDN så vidt jeg vet), noe som sparer mye tid ved re-install. Før update, var det 1 melding under installasjonen som kom på engelsk, det var vel den om klargjøring av enheter. Etter update så er det ei melding til som ble engelsk, uten at det har så mye å si.. Men.. Windows Defender har også blitt engelsk.. noe den ikke var før update. Hva kan ha skjedd?? En annen ting er at jeg har både norsk og engelsk som iso, med update.. begge disse booter fint i hyper-v som både gen 1 og gen 2. Men etter slipstreaming så vil den ikke boote som gen 2.. altså.. jeg får ikke UEFI støtte. Men fra minnepenn, så kan jeg fint boote både bios og UEFI mode, på fysiske maskiner. Samme via WDS på serveren min. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Liten update.. Etter å ha kjørt Windows Update et par ganger, så viser det seg at Defender har skiftet til norsk. Mest sannsynlig har vel selve programmet blitt oppdatert regner jeg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå