Eriksendrul Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) Har bytta ut skjermkortet så nå har jeg et AMD Sapphire 7950 kort som ligger ubrukt. Hva kan jeg selge dette for ? Det fungerer jo bra på mange spill og nokså bra på noen nyere spill. Det jeg har ikke sett noen spill så langt hvor dette kortet har vært dårligere en minimum requirements 4-500 kr ? Jeg ser at det ligger ute på finn brukt til 1000 kr men det er jo nødvendigvis ikke det dem får for kortet. Jeg tenker som så at jeg skal jo ikke bruke det så nesten uansett hva jeg får for det er bedre en at det bare ligger her i heimen og tar opp plass. Endret 22. februar 2015 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 500 er en grei pris spør du meg, får kanskje mer for det så legg det ut høyere hvis du har tid, men ikke forvent over 1000,- Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Skulle til å foreslå rundt 500 selv. Det er jo tross alt R9 280X som har tatt over for 79xx serien på markedet og disse får du nå med 3 spill under 2000 kr omtrent sist jeg sjekket (med forbehold med endret dollarkurs osv). Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Skulle til å foreslå rundt 500 selv. Det er jo tross alt R9 280X som har tatt over for 79xx serien på markedet og disse får du nå med 3 spill under 2000 kr omtrent sist jeg sjekket (med forbehold med endret dollarkurs osv). Ja er ikke så dumt, La det ut til 500 kr så for evt de som vil ha kortet betale frakt osv. Skjønner ikke helt hvorfor folk spør om 1000 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå