Hveding Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Hei. Jeg er ute etter et billig (1000kr) ratt med pedaler.Har sett på denne:https://www.komplett.no/thrustmaster-ferrari-458-spider/817228#!tab:infoBillig å ser ganske grei ut, men vil jo at rattet iallefall skal føles litt "ekte", at det er nok force feedback. At det bare er 200 graders rotasjon plager ikke meg, etter som jeg spiller racing spill som F1 2014, RaceRoom Racing Experience.. Blir litt rart å spille Project cars å Assetto corsa med kun 200 graders rotasjon, men det får gå. Vil dette rattet være bra nok til jobben ?Greit å nevne at jeg tiligere har hatt Logitech Driving Force GT, å håper på et lignende ratt. Mvh Pat. Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283 Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) Til 1000,- er den du linket grei. Du vil ikke få "ekte" følelse av ratt til den prisen, men det virker tilfredsstillende dersom det er "styre med ratt" opplevelsen du er ute etter. Dersom du har mulighet for å ligge litt mer penger i det vil Logitech G27 gi deg en langt bedre opplevelse. Endret 22. februar 2015 av bruker-293283 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå