Vestlandslefse Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Hei! Jeg har fiber levert fra Tussa i hjemmet, men på fredag prøvde jeg å bytte hjemmesentralen om til bridge modus (kontaktet Tussa, de fikset sentralen i bridge modus), slik brannmur osv ble flyttet til min Asus Dark Knight router. Trodde dette skulle være plug and play omtrent. Problemet jeg har nå er at om jeg bruker kabelen fra hjemmesentralen direkte i pc, hadde jeg internett det første døgnet, men ikke nå lenger. Men vi Asus har jeg aldri klart å fått nett. Har prøvd å resette Asus og satt den opp på nytt mot hjemmesentralen, men får det ikke til å funke! :'-( Er det noen her ute som har peiling, noen tips og råd? Jeg setter i alle fall pris på at du tar deg tiden til å svare meg! Lenke til kommentar
Vestlandslefse Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Hei igjen. Jeg logget meg nettopp inn på Asusen, å poppet opp en meny jeg aldri har sett før. I vertfall fikk jeg konfiguert det siste, så nå fungerer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå