asjstian Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Trykket litt rundt i Nvidia settings, testet litt downsampling og surround spanning . Kjørte litt gaming, da jeg avsluttet til desktop var alt føkk.. til. And i cant seem to get it straight!! Please help! Alle instillinger i Nvidia settings er tilbake til orginale Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Du kan prøve å starte opp i sikkhertsmodus og reinstallere skjermkort driveren der. Lenke til kommentar
asjstian Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Du kan prøve å starte opp i sikkhertsmodus og reinstallere skjermkort driveren der. Takker, skal prøve senere ☺ Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Eg trur du har dratt i oppgåvelinja, prøv å lås opp oppgåve linja og dra den til ønska lokasjon og størrelse. Lenke til kommentar
asjstian Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) Takker for råd! Prøver din løsning før reinstallasjon av driver ? Endret 22. februar 2015 av asjstian Lenke til kommentar
asjstian Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Eg trur du har dratt i oppgåvelinja, prøv å lås opp oppgåve linja og dra den til ønska lokasjon og størrelse. Det var spot on det den var blitt dratt og utvidet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå