PreN Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Hei, Jeg bruker HDMI for å koble bildet til TV'en og jeg spiller av lyden via PC'en og logitech-høytalerne. Problemet er at lyden blir veldig hul. Noen som har tips? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Du må nok frem med en equalizer. Tipper du mangler litt lyd på mellomtone, mine Z2300 var ihvertfall slik og Z5500 er ikke så forskjellig fra 2300. Lenke til kommentar
PreN Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Du må nok frem med en equalizer. Tipper du mangler litt lyd på mellomtone, mine Z2300 var ihvertfall slik og Z5500 er ikke så forskjellig fra 2300. Takk, hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Det er begrenset hva du kan gjøre. Disse løsningene er "bass og diskant". Du kan bruke EQ og andre triks til en viss grad, men det blir neppe helt jevnt. Jeg plugga bassporten med skumpropp for litt bedre lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå