erot71 Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Hei, har jobba en del med et skjermkort i Xp som ikke har fungert så godt(Siluro gf3ti200, forsinkelse på noen deler av rette linjer) Men har i så fall prøvd å legge inn Via 4in1 på nytt (1437a), jeg innstalerer dem, får bekjed om å restarte, når pcene starter opp igjen kommer først denne meldingen:" Error Report: Via Query registry content faild. Please contakt with manufactorer." Så skjer dette: Found new hardware wizard. This wizard help...blabla for VIA Bus master IDE drivers. Jeg velger next, den finner ingenting. Hva gjør jeg ? Vil helst ikke slette hele Xp og legge inn på nytt. Hvordan kan jeg evt fjerne alt som har med VIA og legge det inn på nytt ? Og til slutt, er det noen som kan skaffe meg win2000 ! Vil gjerne prøve det ! Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 22. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2002 Ingen forslag...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+402354 Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Kanskje du må prøve system restore. gå tlbake til punktet før alt skjedde. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Quote: On 2002-02-21 20:13, erot71 skrev:Så skjer dette: Found new hardware wizard.This wizard help...blabla for VIA Bus master IDE drivers. Jeg velger next, den finner ingenting. Hvilket hovedkort har du? Quote: Hva gjør jeg ? Vil helst ikke slette hele Xp og legge inn på nytt. Hvordan kan jeg evt fjerne alt som har med VIA og legge det inn på nytt? Tror du har mulighet for å fjerne Via 4in1 hvis du starter innstallasjonen på nytt igjen og velger "fjern" eller lignende. Muligens du har valget under "legg til/fjern programmer" i kontrollpanel også. Quote: Og til slutt, er det noen som kan skaffe meg win2000 ! Vil gjerne prøve det ! Warez du mener? Isåfall bør du lese retningslinjene litt hardere. Hvis ikke, kan du muligens bestille en "180-dagers-trial-versjon" på MS sine hjemmesider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå