Gå til innhold

Yellow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Gult er kuult:-) Må vel komme inn under kunstfoto, tatt av en kreativ og entusiastisk fotograf:-)

Syne dette ble stilig, uten at jeg vet hva det er. Noen bilder blir bare stilig pga. form/farge og komp, og dette er et slikt. Trenger ikke vite alt, det holder at en liker det.

Lenke til kommentar

Gult er kuult:-) Må vel komme inn under kunstfoto, tatt av en kreativ og entusiastisk fotograf:-)

Syne dette ble stilig, uten at jeg vet hva det er. Noen bilder blir bare stilig pga. form/farge og komp, og dette er et slikt. Trenger ikke vite alt, det holder at en liker det.

Tusen takk for hyggelig kommentar igjen! Jeg skrev ingenting om hva det er fordi det ikke hadde betydning for det jeg ville med bildet. Det var formene og fargene som var det essensielle for meg. Men kan jo røpe at det er keramikkfat på en vegg....tror jeg vil kalle dem spermfat...;)

Lenke til kommentar

Enig med pentaxen der. Ofte er uvitenhet best da man får et sterkere abstrakt og formessig inntrykk av bildet. Passet godt med selektiv farging, skulle ønske mitt kamera hadde den funksjonen!

Tusen takk for kommentar! Ja veldig gøy funksjon...har nettopp oppdaget den. Har vært på utkikk etter et passelig motiv å prøve den på. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Stilig abstrakt blikkfang , spermfat er vel en bra beskrivelse av veggpynten.

Det ble fint med slik fargekombinasjon. (Gult er kult)

Jeg er jo også fan av denne effekten og det er gøy at du også slår deg løs med denne effekten.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...