Fotoskrulla Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Yellow Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Gult er kuult:-) Må vel komme inn under kunstfoto, tatt av en kreativ og entusiastisk fotograf:-) Syne dette ble stilig, uten at jeg vet hva det er. Noen bilder blir bare stilig pga. form/farge og komp, og dette er et slikt. Trenger ikke vite alt, det holder at en liker det. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Stilig! Så du kan gjöre med noen tastetrykk på kameraet det jeg sitter en time med i Lightroom for å separere farger.....? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Gult er kuult:-) Må vel komme inn under kunstfoto, tatt av en kreativ og entusiastisk fotograf:-) Syne dette ble stilig, uten at jeg vet hva det er. Noen bilder blir bare stilig pga. form/farge og komp, og dette er et slikt. Trenger ikke vite alt, det holder at en liker det. Tusen takk for hyggelig kommentar igjen! Jeg skrev ingenting om hva det er fordi det ikke hadde betydning for det jeg ville med bildet. Det var formene og fargene som var det essensielle for meg. Men kan jo røpe at det er keramikkfat på en vegg....tror jeg vil kalle dem spermfat... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Stilig! Så du kan gjöre med noen tastetrykk på kameraet det jeg sitter en time med i Lightroom for å separere farger.....? Ups! Ja det var bare en enkel manøver. Kan velge gul, grønn, blå og rød. Har andre morsomheter også, så det blir vel mer rariteter etter hvert. Takk takk! Lenke til kommentar
deleted Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Enig med pentaxen der. Ofte er uvitenhet best da man får et sterkere abstrakt og formessig inntrykk av bildet. Passet godt med selektiv farging, skulle ønske mitt kamera hadde den funksjonen! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Enig med pentaxen der. Ofte er uvitenhet best da man får et sterkere abstrakt og formessig inntrykk av bildet. Passet godt med selektiv farging, skulle ønske mitt kamera hadde den funksjonen! Tusen takk for kommentar! Ja veldig gøy funksjon...har nettopp oppdaget den. Har vært på utkikk etter et passelig motiv å prøve den på. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Resultatet er jo finere enn i virkeligheten! Flott utsnitt, stilig bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Kult og abstrakt med sterk farge mot det svarte. Vet ikke helt hva det er men det gjør det spennende! Hilsaen Tove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Stilig abstrakt blikkfang , spermfat er vel en bra beskrivelse av veggpynten. Det ble fint med slik fargekombinasjon. (Gult er kult) Jeg er jo også fan av denne effekten og det er gøy at du også slår deg løs med denne effekten. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2015 Resultatet er jo finere enn i virkeligheten! Flott utsnitt, stilig bilde. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar! Så du så disse fatene du også? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Resultatet er jo finere enn i virkeligheten! Flott utsnitt, stilig bilde. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar! Så du så disse fatene du også? Ja da, har fotografert de også for noen år siden, men de når ikke opp mot din versjon Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg