Einelbraos Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Mr. Gimmick. Fy flate så bra det var! 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Jeg er enig med Magnus. Verden trenger mer Crash Bandicoot. Helst i den klassiske stilen og ikke som de siste spillene som kom. De var ganske dårlige. 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Selv om det har blitt gitt ut mange Need For Speed-spill de siste femten årene, så kunne jeg tenke meg en oppfølger, eller en moderne remake av NFS:Porsche Unleashed (Porsche 2000 her til lands). Det var et spill som fenget meg på en måte ingen andre bilspill har gjort før eller siden. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Skulle gjerne sett en oppfølger til det fantastiske Okami. Vet Okamiden kom ut på Nintendo DS, men selv om det var bra så føltes det litt som en svakere utgave av Okami da det foregikk i samme verden. 3D dot Game Heroes er også et spill jeg gjerne skulle sett en oppfølger til. Lenke til kommentar
Kipman2000 Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Kunne tenkt meg en oppfølger til Knights of the Old Republic (1/2) , men det kommer vel neppe til å skje... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 En oppfølger til Boom Street på Wii U hadde vært gull Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Red Dead Redemption 2 JA!!! ;D Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Crash må få en skikkelig oppfølger. Jeg spiller jevning nr. 2 og nr. 3 (syns ikke nr. 1 er så bra) i påvente av en ny fix. 1 Lenke til kommentar
chrissare Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Er egentlig ingen spill jeg vil ha mer enn en oppfølger til Red Dead Redemption. For meg er det blandt de aller, aller beste spillopplevelser jeg noen gang har hatt! Jeg kan ikke være mer enig. Jeg finkjemmer nettet etter nytt om RDR, men RS er tause foreløpig. Jeg tror nok vi kan forvente et spill innen et år eller to, så massivt som fansen ønsker det. Jeg håper imidlertid på at RS i mellomtiden kommer med en remake til den nye konsollgenerasjonen, bare for å ha noe å leke med mens jeg venter. Det spiller er virkelig verdt å kjøpe på nytt. Lenke til kommentar
Nazomi Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Shenmue. Uten tvil! 1 Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Begynner å bli påtide med et nytt F-Zero snart. Forrige var Climax på GBA i 2004. 2 Lenke til kommentar
K-van Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Venter framleis på at Timesplitters skal komme til konsoll, trenger kun HD-remake eg 2 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Venter framleis på at Timesplitters skal komme til konsoll, trenger kun HD-remake eg Det kinkige her er at rettighetene er spredt mellom Crytek, Square Enix og Electronic Arts. Lenke til kommentar
fluffyninja Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 command and conquer generals 2 hadde vært konge. det var joet forsøk for en tid siden, jeg hadde closed alpha men det var liksom ikke generals. det er vel også kansellert nå? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Flere 3D platformere, takk. Gjerne et nytt Banjo-Kazooie og et nytt Jak & Daxter spill.Gleder meg veldig til Project Ukulele, A Hat in Time og Lobodestroyo kommer, men det skader ikke å ha enda enda flere platformerspill å velge mellom. 1 Lenke til kommentar
Amishmann Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Deathrow som var til den første xboxen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Read Dead Redemption, satt til gullrushet og Alaska! Endret 23. februar 2015 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Andoon Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg hadde betalt i bøtter og spann for Need for Speed: Underground 3. Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Begynner å bli påtide med et nytt F-Zero snart. Forrige var Climax på GBA i 2004. Ja, fy flate! Kvar gong det kjem ein ny Nintendo Direct, sit eg her med fingrane kryssa for eit F-Zero HD. 1 Lenke til kommentar
Krepp Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg hadde ikke sagt nei takk til et nytt spill med Spyro eller Crash. Jeg husker fortsatt hvor morsomt det var å spille, og hvordan mamma måtte oversette dialogen i Spyro for meg, hehe. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå