Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Slutte på VG2 PIN?

Anbefalte innlegg

Hallo! Jeg går PIN Vg2 nå, jeg trives aldeles ikke. Gikk relativt greit på TIP med karakterer osv. går relativt dårlig på PIN nå, Har søkt VG2 om igjen på Kjøretøy, burde jeg i det heletatt gå på skolen resten av året da? Har det noe og si at jeg forsetter og gå VG2 nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo! Jeg går PIN Vg2 nå, jeg trives aldeles ikke. Gikk relativt greit på TIP med karakterer osv. går relativt dårlig på PIN nå, Har søkt VG2 om igjen på Kjøretøy, burde jeg i det heletatt gå på skolen resten av året da? Har det noe og si at jeg forsetter og gå VG2 nå?

Nå vet jeg ikke grunnen, men faglig sett kan det være at det lønner seg, da det kan være at du slipper å ta opp fag dersom noe er likt og du består i år.

Trives du ikke utenom den faglige biten så må du nesten avgjøre selv. Ikke morro å gå i en klasse/linje man overhode ikke egner/liker. Så er jo spm: vil du heller gjøre noe annet mens du venter til neste skoleår begynner?

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke grunnen, men faglig sett kan det være at det lønner seg, da det kan være at du slipper å ta opp fag dersom noe er likt og du består i år.

Trives du ikke utenom den faglige biten så må du nesten avgjøre selv. Ikke morro å gå i en klasse/linje man overhode ikke egner/liker. Så er jo spm: vil du heller gjøre noe annet mens du venter til neste skoleår begynner?

Har ett lite problem med det her, er veldig veldig lite og gjøre her jeg bor, det er 1 butikk og 1 bilverksted, ingen av de tar inn noen folk. Så det blir og sitte inne til jeg blir 18 og får lappen.. eller til det blir varmt så båten kommer på sjøen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...