sevs Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Likar det ikkje, men absolutt råd å venje seg til. Er dette same personane som klagar på Windows 8? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Det største problemet er at det så fort blir ikoner til venstre på noen store skjermer. Og da har jeg ikke zoomet så det er sagt. Ikoner så jeg aldri før.Men en annen ting: Kunne det ikke vært mulig å legge inn en valgmulighet i "endre utseendet" nede til venstre? At man der kunne velge et tradisjonelt oppsett? 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Likar det ikkje, men absolutt råd å venje seg til. Er dette same personane som klagar på Windows 8? Mener du det ikke er legitimt å klage på W8? 3 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Brilliant satire, denne tråden. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Likar det ikkje, men absolutt råd å venje seg til. Er dette same personane som klagar på Windows 8? Mener du det ikke er legitimt å klage på W8? Meinar ingen ting her, spurde berre eit spørsmål. Endret 26. februar 2015 av sevs Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 kan hende jeg må flykte til kvinneguiden(USA).Skulle tro at kvinneguiden hadde flyttet hit. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Heia endringskultur. Ein vanleg grunn er at forumet blir oppgradert av IPB, og den nye versjonen har funksjonar, forbetra sikkerhet eller liknande som ein vil ha. Då kjem nytt tema vanlegvis med på kjøpet. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Heia endringskultur. Ein vanleg grunn er at forumet blir oppgradert av IPB, og den nye versjonen har funksjonar, forbetra sikkerhet eller liknande som ein vil ha. Då kjem nytt tema vanlegvis med på kjøpet. Det verste var at jeg ikke var ironisk. Endring er fint. Om kulturen kan verdsette endring har man mange muligheter. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Heia endringskultur. Ein vanleg grunn er at forumet blir oppgradert av IPB, og den nye versjonen har funksjonar, forbetra sikkerhet eller liknande som ein vil ha. Då kjem nytt tema vanlegvis med på kjøpet. Det verste var at jeg ikke var ironisk. Endring er fint. Om kulturen kan verdsette endring har man mange muligheter. Antar at du er ironisk nå Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Alt var bedre før! Var jo ikke det... haters gonna hate. Moaners gonna moan...etc etc 1 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Facebook endret seg jo en stund tilbake. Helt kaos. Nå er folk vant til det, og ingen husker engang hvordan det så ut før. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Det eneste jeg husker fra organisasjonslæra er at folk frykter endring. Eldre de er, værre blir det. Lenke til kommentar
profil1 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Hallo folx. Hvordan legger man ut "post/ny diskusjon"? Jeg får kun skrevet her jeg gjør nå... -.- Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Prøvd knappen det står "Start ny tråd" på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå