Pallantir Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Er det et lurespørsmål? SIden det står 12V i lenken og flere steder på siden den fører til? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 Hehe, ikke noe lurespørsmål. Jeg linket til en med 12v men jeg ser at de har en i 24v også. Lurte da på hvem av disse Jeg bør kjøpe. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Aha, da forstår jeg. Det måtte enten være et lurespørsmål, du kunne være totalt blåst i huet, eller så misforsto jegnoe. Alternativ tre, atså. Jeg har 12V, og de har ikke noe problem med å trekke opp et 220 cm bredt rullegardin, hvis det hjelper. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 De på 12V er imponerende sterke. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 Takk, da fikk jeg svaret jeg ville:) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Hei alle, tenkte jeg også skulle hive meg over hjemmeautomasjon, men jeg står allerede fast.... Har kjøpt en pakke fra M.nu: https://www.m.nu/rullgardin/motorisera-rullgardin-1-motor-z-wave-24v med "qubino roller shutter", er vel RollerTrol motor som er montert kanskje?Anyway, forstår ikke hvordan jeg skal koble dette på Qubino-dingsen Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Den kobles mellom motoren og strømforsyningen. Det står i manualen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå