Rydin Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 M.nu selger pakker med motor og qubino https://www.m.nu/paket-styra-rullgardin-fran-ikeajyskkirshgardina-zwave-p-2332.html Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 M.nu selger pakker med motor og qubino https://www.m.nu/paket-styra-rullgardin-fran-ikeajyskkirshgardina-zwave-p-2332.html Wow, genial idé, overraskende bra pris! Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Det var en sykt bra pris! Må ha! Lenke til kommentar
DiderikFrom Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Jeg har sett dette -- det ser ut som samme motor som Rollertrol har, men samlet mye billigere. Og adapterne her er jo et stort pluss! Dog er jeg ikke begeistret for noen av de lysfiltrerende rullegardinene som oppgis å passe, og jeg syntes ikke noe om tilpassingsjobben da jeg satte opp mørkleggende Tupplur fra IKEA med Rollertrol på soverommet. Jeg har lett etter noen som kunne måltilpasse rullegardiner uten motor som jeg så kunne dytte en slik inn i. På aliexpress er det mange selgere med standard rør med spor som passer fint til motorene, men vanskelig å finne skikkelig info om stoffet de bruker. Noen som har tips om leverandører av måltilpassede rullegardiner som passer til denne pakken/rollertrol? Rollertrol har jo egen tjeneste der de lager en komplett løsning, men tror det blir veldig dyrt etter frakt/moms/gebyrer. Lenke til kommentar
iceanger Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 vet ikke hvilken diameter rollertrol bruker men har dere sjekket uniggardin.no? de sies jo å være bra og lar deg tilpasse bredder og høyder Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 M.nu selger pakker med motor og qubino https://www.m.nu/paket-styra-rullgardin-fran-ikeajyskkirshgardina-zwave-p-2332.htmlTakk for tipset. Må nok skaffes ja. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Nais, da har vi en ca pris på 1500-1600 kroner inn i Norge da, om jeg ikke har bommet med tollkalkulatoren. Bare jakten på rullgardin med solfilm til en fornuftig pris igjen nå da Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Skal ikke være noe toll på det der, kun 25% mva. Bor du nær grensa kan du jo alltids bestille post restante til ett postkontor nært grensa. Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Bestilte tidligere i dag. Tok med noen ekstra adaptere, håper de passer på Rollertrol'ene mine Lenke til kommentar
DiderikFrom Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Jeg har lenge tenkt å finne ut av dette: http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-popular-how-to-make-a-fabric-roller-shade-sheer-curtains-roller-blinds/32343907625.html Det ser utmerket ut, men man vet jo aldri før man har sett sluttresultatet. Ikke minst er røret som brukes perfekt -- man dytter motoren inn i røret, og sporet gjør at det ikke glir. Dette burde passe en standard Rollertrol-motor, ev. en av pakkene fra m.nu. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Skal ikke være noe toll på det der, kun 25% mva. Bor du nær grensa kan du jo alltids bestille post restante til ett postkontor nært grensa. Ah, enda bedre, og kan vel få igjen svensk moms og. Bor rett utenfor Bergen så dårlig med harryturer her Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 De trekker fra svensk moms før du betaler. Lenke til kommentar
HåvardGj Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 M.nu selger pakker med motor og qubino https://www.m.nu/paket-styra-rullgardin-fran-ikeajyskkirshgardina-zwave-p-2332.html den så ikke dum ut... spørs om jeg ikke må gå til anskaffelse av en slik jeg også... liker advarselen på hjemmesiden deres Hemautomation är starkt vanebildande och kan snabbt leda till ett beroende av att automatisera mer och mer. kunne ikke stemt bedre Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Bestilte tidligere i dag. Tok med noen ekstra adaptere, håper de passer på Rollertrol'ene mine Etterlyste pakken hos m.nu i dag, den var sendt fra dem mandag men så har det ikke skjedd noe etter at den forlot Sverige på tirsdag. Her er svaret: "I och med tullhanteringen är det inte ovanligt att det tar cirka två veckor att få leveransen." Jeg håper virkelig de tar feil, selv om det er Post Nord som er transportør... Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Skulle ønske de adapterne hadde vært tilgjengelige da jeg monterte mine RollerTrolls på 11 vinduer på hytta! Det ville spart meg for en god del timers arbeid med å surre teip... Lurer på om sånt kan lages med en 3D-printer, eller om plasten der er for stiv til at det fungerer? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Det er nok mulig, men det er faktisk enklere med pakninger og en runde med kvalitets-gaffa. Etter at jeg begynte med den metoden (etter tips fra deg?) har jeg ikke hatt en eneste glipp, og det begynner å bli lenge siden nå. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Jepp, det var nok min patent. Og jeg har heller ikke hatt trøbbel med det. Det hadde bare tatt litt mindre tid å skli på noen overgangsstykker istedenfor å surre all den teipen. Men nå er det jo gjort, så da er det ikke noe problem. Alle mine motorer funker like greit fremdeles. Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Bestilte tidligere i dag. Tok med noen ekstra adaptere, håper de passer på Rollertrol'ene mine Da er det montert opp, fungerer utmerket. Knall med z-wave på rullgardinene, har savnet muligheten til å styre hvor mye de skal åpnes. Var litt opp og ned (bokstavelig talt!) å konfigurere endepunktene, men det gikk greit. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Nice Hva kom kostnadene på per motor? og ca 3,5 - 4 ukers leveringstid kan en regne med da? Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Husker ikke hva det ble (kjøpte litt annet også), men det er prisen i nettbuttikken - svensk moms + ca 350 i frakt + norsk moms + ca 350 i fortollingsgebyr. Tok ca. uke å få det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå