Gå til innhold

Hjelp til oppretting av datingnettsted

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal opprette et datingnettsted. I den forbindelse lurer jeg på om det er noen datagenier her inne som kan hjelpe meg med det tekniske? goodbye.gif

Trenger hjelp med både det tekniske (oppretting + webløsninger + funksjoner) og design. Sikter mot et proft, stilfullt og elegant design, med ungt/hipt og kanskje urbant preg. Med farger! Må være meget brukervennlig og lett å navigere! Mao. ikke for mye rols, men ikke steinenkelt heller. Happy.gif

Hilsen meg (aka matchmakeren, hehe loveshower.gifhjerter.gif)

post-276930-0-44421300-1424549934.png

Endret av PaulineIrene
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn at man forstår om du er ute etter nybegynnere eller folk med erfaring: hvor mye har du tenkt å betale for at noen hjelper med dette? (utviklere tjener minst 300 kroner i timen, så freelancere må trolig minst ta 500-1000 kroner i timen for å dekke pensjon og sykepenger - som normalt ordnes av arbeidsgiver)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Virker som det kun er dansk av skandinaviske språk... :/

Har ingen erfaring med det nei, Men siden det er open source (åpen kildekode) så klarer sikkert en studentgruppe å finne ut hvordan en kan legge til et språk, eks norsk.

Mange ting som koster penger her, så jeg spør igjen; hva er budsjettet ditt? Jeg kan tilpasse tips etter budgett.

Ting koster penger:

• Design (grafisk)
  • Designimplementasjon (koding)
  • Setup og konfigurasjon av siden (hvis man burker et rammeverk som skadate tar det uansett litt tid å få det opp) (koding)
  • Domenenavn
  • Serverplass / webhotell
  • Oversetting
  • Konfigurasjon av reklame?
  • Konfigurasjon av betalingsløsniger?

Skal du ha noen unike funksjoner så koster det også penger.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg er ute etter både nybegynnere og erfarne folk. Så lenge produktet er bra! Men selvfølgelig til en grei pris. F. eks. velger jeg en nybegynner heller enn en erfaren om produktet er like bra og jeg får en bedre pris hos nybegynneren. :)

Som andre i tråden har påpekt, så får man det man betaler for. Det er faktisk forskjell på kvaliteten til det en nybegynner leverer, og det en erfaren utvikler leverer. Om ting ser bra ut på overflaten er en ting, men hvilke tekniske løsninger som er valgt, og hvordan disse er å vedlikeholde og videreutvikle i fremtiden, det er noe helt annet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har lang erfaring med webdesign. Jeg er arbeidsledig og trygdet så jeg kan gjøre det for en rimelig pris.

Gi meg en ca pris hvor mye du kan betale.

Hvis du skulle betalt en proff, så vil det kanskje koste minimum 40 - 50.000. Den første prisen jeg kommer på er 10-15.000,-, men er villig til å diskutere prisen. Du skal jo tross alt ha råd til å betale.

Først blir vi enig om design. Lage en rask database og at pålogging skal være sikker. Har du noen ide på design?

Først kan vi opprette hjemmesiden på gratiswebhotell.no og så opprette en webserver når alt er klart.

Hilsen Henning Brækken

hjemmeside: http://www.icipher.net

mail: [email protected]

Tlf: 488 99 392

Endret av GamEpaL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...