AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Kjøpte her om dagen en ting brukt av en person via internett. Den viste seg å være delvis defekt og ikke ekte vare. Det er snakk om merkevare som er verdt en del, men jeg fikk altså fake produkt. Tok kontakt med selger og og det var ikke noe problem, jeg skulle få igjen pengene mine. Men nå svarer ikke vedkommende på noen kommunikasjonsformer. Hva gjør jeg? Er det noe poeng i å politianmelde? Eller skal jeg møte opp på døra til vedkommende med en gjeng kompiser og ordne opp på den gammeldagse måten? Tar gjerne imot tips. Anonymous poster hash: 5a092...b65 Lenke til kommentar
War Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Mener å huske at man blir straffet selv av å kjøpe fake, så lyser prisen fake eller var det bare uflaks / i god tro? Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) Slettet Endret 21. februar 2015 av medlem-169651 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Hvordan betalte du, og var selgeren i Norge? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2015 Møtte personen face to face og betalte kontant. Den så helt ekte ut, men ved nærmere undersøkelse fant jeg ut at det var en kopi. Selger bor i nabobyen. Anonymous poster hash: 5a092...b65 Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Hvordan var prisen iforhold til opplyst tilstand og nypris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå