aklla Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Neste gang, dropp kun store bokstaver i tittelen. Selv om du vil andre skal skrike ut om det, er det ingen grunn til at du skal gjøre det. Endret emnetittelen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-pc-og-mac/PCCDALIENISO/alien-isolation-pc#tab-more-info Regner med dette er hele spillet og ikke bare en dlc. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 =) Hmm... er det ikke PSN salg på det nå? ....eller var det på steam? Så det nå i alle fall ett sted. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-pc-og-mac/PCCDALIENISO/alien-isolation-pc#tab-more-info Regner med dette er hele spillet og ikke bare en dlc. Bestilte herfra, men står det er en forhåndsbestilling og at spillet slippes 7/10 (i 2014 riktig nok). Har fått ordrebekreftelse men ikke noe beskjed om at det er sendt. Har mine tvil om at jeg får det... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hvorfor tvil?Det står at det er 25+ på nettlager Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hvertfall heldig om du får det til den prisen for det er nok en ganske kraftig feilprising. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Kan jo oppdatere med at sendingsbekreftelse ble mottatt i dag Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hvis du betaler 39,- er det et virkelig kupp. Meget bra spill, skummelt og spennende "snikespill". Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Har også fått sendingsbekreftelse..... 2 stk på vei.... en til meg og en til jr.... Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Slang meg på denne selv i går. Men er det noen som vet om spillet kommer med kode for Steam eller annet? Har ikke brukt fysiske disker på mange år... Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Fikk den i posten nå, det er faktisk "Nostromo edition". Og på baksiden står det at Steam account er nødvendig for aktivering. Assasins Creed Unity til 79,- Kom også, den krever Uplay for online features.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 At det er så god pris på relativt nye spill må vel bety at de har tenkt å fase ut salg av fysiske media. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Fikk et eksemplar i posten i dag jeg og. Satser på å prøve steam big picture og x360 kontroll for første gang i kveld, om teknologien står meg bi.. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Fikk den i posten nå, det er faktisk "Nostromo edition". Og på baksiden står det at Steam account er nødvendig for aktivering. Assasins Creed Unity til 79,- Kom også, den krever Uplay for online features.. Takk for svar. Jeg er glad i ha samlet spillene i Steam, så det er bare et pluss for min del. Kona er Alien-fan, så dette kan kanskje bli et spill jeg kan spille i stua i big picture. Har bare gode erfaringer med det med andre spill, men kona er ikke like fan av at jeg okkuperer tv'en for å spille. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Dette ble et kjøpt. Helt klart verdt 39,- Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Mottatt igår, blir prøving i helga... har forhåpninger Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Del gjerne deres meninger her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1560949&page=9&do=findComment&comment=22362263 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå