Gå til innhold

Hest og slede

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du fikk lokket ut en hesteekvipasje på fredag forstår jeg!

Fint formidlet bilde og situasjon.

Selv må jeg vente til jeg kommer hjem på tirsdag før jeg kan se noen av bildene mine er gode nok for utlegging på Bildekritikken. (men det kan jo godt hende at andre ikke synes de er gode nok)

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott og stemningsfylt bilde , men også her ser bildet sammenpresset ut . så det er vanskelig å bedømme det ordentlig . Ser det slik ut for deg også?

Dette problemet bør de ordne opp i slik at vi kan presentere bildene våre slik de er ment.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar

Du fikk lokket ut en hesteekvipasje på fredag forstår jeg!

Fint formidlet bilde og situasjon.

Selv må jeg vente til jeg kommer hjem på tirsdag før jeg kan se noen av bildene mine er gode nok for utlegging på Bildekritikken. (men det kan jo godt hende at andre ikke synes de er gode nok)

Vennlig hilsen Ragnar

Å, det er de sikkert Ragnar, Røros flommer jo over av motiver! Har et hel haug på lager nå! :)

Lenke til kommentar

Flott og stemningsfylt bilde , men også her ser bildet sammenpresset ut . så det er vanskelig å bedømme det ordentlig . Ser det slik ut for deg også?

Dette problemet bør de ordne opp i slik at vi kan presentere bildene våre slik de er ment.

Vennlig hilsen

Alec

Jeg hører dere snakker om sammenpressa bilder, jeg har ikke det problemet. Jeg har sikkert så gammel programvare at det går bra! ;). Kjedelig problem da! Blir jo ikke noe gøy da!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...