Fotoskrulla Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Hest og slede Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Du fikk lokket ut en hesteekvipasje på fredag forstår jeg! Fint formidlet bilde og situasjon. Selv må jeg vente til jeg kommer hjem på tirsdag før jeg kan se noen av bildene mine er gode nok for utlegging på Bildekritikken. (men det kan jo godt hende at andre ikke synes de er gode nok) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Flott og stemningsfylt bilde , men også her ser bildet sammenpresset ut . så det er vanskelig å bedømme det ordentlig . Ser det slik ut for deg også? Dette problemet bør de ordne opp i slik at vi kan presentere bildene våre slik de er ment. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Et skikkelig hæstebilde, som er klassisk for Røros som du sier:-) Fin formidlet og godt utført. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2015 Du fikk lokket ut en hesteekvipasje på fredag forstår jeg! Fint formidlet bilde og situasjon. Selv må jeg vente til jeg kommer hjem på tirsdag før jeg kan se noen av bildene mine er gode nok for utlegging på Bildekritikken. (men det kan jo godt hende at andre ikke synes de er gode nok) Vennlig hilsen Ragnar Å, det er de sikkert Ragnar, Røros flommer jo over av motiver! Har et hel haug på lager nå! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Flott og stemningsfylt bilde , men også her ser bildet sammenpresset ut . så det er vanskelig å bedømme det ordentlig . Ser det slik ut for deg også? Dette problemet bør de ordne opp i slik at vi kan presentere bildene våre slik de er ment. Vennlig hilsen Alec Jeg hører dere snakker om sammenpressa bilder, jeg har ikke det problemet. Jeg har sikkert så gammel programvare at det går bra! . Kjedelig problem da! Blir jo ikke noe gøy da! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Et skikkelig hæstebilde, som er klassisk for Røros som du sier:-) Fin formidlet og godt utført. Takk takk! Fine Dølahesten! Den står faktisk på lista over utryddningstruede dyrearter. Bare rundt 2000 dyr i Norge av dem. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Ett meget artig og fint motiv. Synes også den tekniske utførelsen er veldig bra. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Ett meget artig og fint motiv. Synes også den tekniske utførelsen er veldig bra. Mvh. Rolf Tusen takk Rolf! Det varmer i sjela mi å høre. Jeg hadde jo kort tid på meg, men er rimelig fornøyd sjøl også Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Fint og stemningsfylt bilde med et lett notalgisk innslag. Ser ut som en riktig bryggerihest dette. Litt mye himmel kanskje.....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg