Buster3 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Hei, jeg skriver cv. Så langt har jeg med personopplysninger, utdanning og arbeidserfaring. Så kommer det noe jeg ikke er helt sikker på hvor skal: Ungdoms representant i et styre i et ungdoms orkester Førstehjelp (fra forsvaret) Etikk og militærmakt, juss og militærmakt (to fag som jeg tok i forsvaret) Førerkort Interesser (litt usikker på om jeg skal ha med dette Jeg er student om det har noe å si. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Det er ingen fasit, men dette er hva jeg ville gjort: Sett FGT under Utdanning Under FGT nevner du Etikk og militærmakt, juss og militærmakt Interesser dropper du i CV-en og slenger heller inn i søknaden. Lag egn plass for "Sertfikater, Sertfiseringer og Kurs" Her legger du Førstehjelp og sertfikatet ditt Ungdoms representant i et styre i et ungdoms orkester blir vel under "verv" elns, men usikker på om jeg ville hatt det med på CVen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå