ftv88 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 hei! Jeg har en XP 2600 amd CPU, og pc'en min slår seg av etter noen timer, på grunn av at den er for varm tror jeg. Jeg har 3 kabinett vifter, så jeg kan ikke forstå hvorfor. Jeg betalte mye for denne pc'en og kan ikke forstå hva som er galt. Kan dere komme med noen forslag? Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 hvilken cpu kjøler har du da?, sjekke hva "emergency cpu shutdown temperature" et satt til i bios. har du brukt kjølepasta?, eventuellt for mye? Lenke til kommentar
ftv88 Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Hvordan er det nå jeg kommer inn i biosen, hva trykker jeg når jeg starter maskinen? jeg har glemt det! Lenke til kommentar
ftv88 Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Ok! CPU shutdown Temperature 75grader C / 167 grader F Shutdown when CPUFAN fail enabled CPU warning Teperature 70grader C / 158 grader F Det stod det skal jeg skifte på noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå