Gå til innhold

Kjøpt nytt skjermkort, mangler ledning

Anbefalte innlegg

Er veldig dårlig på dette med ledninger osv og vet ikke hvilken ledning som trengs ved dette skjermkortet.

På bildene ser dere hva skjermkortet trenger, og hvilke utgang psu´en har. Finnes det en ledning som har 6-punkt på begge sider som jeg kan bruke her? Eller må jeg kjøpe noe som dette her:

https://www.komplett.no/strmkabel-pci-express-6pin-hun-til/317468

Eller:

https://www.komplett.no/sapphire-2x-molex-to-8pin-pci-express/586929

post-174919-0-35315900-1424527523_thumb.jpg

post-174919-0-60084600-1424527866_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sjekket i boksen til strømforsyningen? Alle kablene du trenger pleier å følge med der.

Ja har det. Men etter 6 år med flytting og roting, så tror jeg desverre at noen ledninger har tatt turen... Så finner ikke den jeg trenger.

Lenke til kommentar

Har du sjekket i boksen til strømforsyningen? Alle kablene du trenger pleier å følge med der.

Ja har det. Men etter 6 år med flytting og roting, så tror jeg desverre at noen ledninger har tatt turen... Så finner ikke den jeg trenger.
Uten at jeg er helt sikker, så tror jeg ikke du "bare" kan kjøpe en strømkabel. Du trenger nok å finne ut av hvilken psu du har og så søke opp kabel til den :) Hvilken strømforsyning har du?
Lenke til kommentar

Uten at jeg er helt sikker, så tror jeg ikke du "bare" kan kjøpe en strømkabel. Du trenger nok å finne ut av hvilken psu du har og så søke opp kabel til den :) Hvilken strømforsyning har du?

Corsair HX 620W

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...