Ducatey Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Hei !Har et defekt stereo fra Harman Kardon (Soundsticks 2) liggende som jeg synes blir for dumt å ikke bruke. Da jeg en gang i tiden fikk dårligere og dårligere kontakt i ene pluggen, klippet jeg pluggen av og jukse-koblet lederne inn i hoa. Lederne vil naturligvis ikke bli sittende fast, så trenger en skikkelig løsning. Ønsker å vite fra kyndige personer hva som er beste løsning her.. Hvor å få tak i en slik plugg / evt hva er det å gjøre? På forrhand takk !For forståelse se bilde og linkhttp://www.bit-tech.net/hardware/speakers/2011/01/19/harman-kardon-soundsticks-iii-review/1 (riktignok utgave 3, mener selv å ha utgave 2 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Hvilken av pluggene hadde problemet? Den med de små pinnene? Hvis du er flink med små tynne ledere, så kan beste løsning være å lodde på ny plugg. Hvis det er en spesiealplugg, så kan du finne en annen som du kan fikse ny i begge ender Hvis det er mini jacken, mottaker for type hodetelefon plugg, så er disse normalt enkelt å bytte. De for også ofte dårlig kontakt slik du nevner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå