Bruker-308643 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Hei, Har jobba med å retta oppgaven min snart i par dagar oppgave mi som er på ca.3000 ord, og skal vere skrevet på nynorsk. Også lurer på om noen kunne sjekke den før jeg leverer den? Har ikke foreldre som kan snakka norsk eller noe venner som kan hjelpe meg med det. Er det noen som kunne gjort det. Det er ikke noe stort arbeid, berre lese gjennom og gi en tilbakemelding. Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Vil du bare ha tilbakemelding på om oppgaven som helhet er god, eller vil du at noen skal rette skrivefeil og lignende? Jeg kan dessverre ikke nynorsk. Lenke til kommentar
Bruker-308643 Skrevet 21. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2015 Vil du bare ha tilbakemelding på om oppgaven som helhet er god, eller vil du at noen skal rette skrivefeil og lignende? Jeg kan dessverre ikke nynorsk. Som helhet mente jeg, men det hadde vært kjekt vist dei kunne retteskrivefeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå