Gå til innhold

Kamptråd - Swansea vs Manchester United

blured

Anbefalte innlegg

Det er så mye klaging på våre unge spillere at jeg får vondt i meg. De er unge, de gjør feil, de trenger tid - de kan bli gode hvis de får tid.

Ellers enn det syns jeg vi har ganske bra bevegelse i enkelte perioder til nå, målet var et fint eksempel på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle gjerne ha sett Danilo fra Porto på høyrebacken fremfor Rafael. Rafael kan bare selges. Mcnair er midtstopper, så jeg skjønner godt at han ikke er så veldig god offensivt, og som høyreback. Er heler ingen spillere på benken, som hadde kunnet gjort en bedre jobb, enn McNair, spesielt Valencia.

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Kødder du, G27? Syns Fellaini funker veldig bra med Blind og Herrera.

Funker vel bedre enn med de andre spissene vi har. Definitivt fordeler når han kan ta ned ballen osv.

Problemet er at han loffer mye bortover når vi har ballen, i stedet for å løpe seg fri og være ledig for å kunne motta en pasning. Er vel så treg at han ikke klarer å løpe vekk fra motstanderen, så da sparer han like greit på kreftene.

Men nei. Kødder ikke.

Lenke til kommentar

Fellaini er så jævla stillestående...

Går glipp av alt her, takk TV2 Sumo.

Ser på TV2 Sumo. Ingen problemer her.

Får ikke appen til å sende til chromecast. Fungerte i 20 minutter, men da hadde jeg kanskje HD bilde i 14 sekunder tilsammen. På PC er kvaliteten som en stram fra Asia og det hakker. Har 70 mb ned, nåde på PC og Telefon. Sitter på 75/75 fiber og fikk 11ms ping. Det er ok på wlan.

Jaja, er vel noe på veien som kødder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...