Espp Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Det er så mye klaging på våre unge spillere at jeg får vondt i meg. De er unge, de gjør feil, de trenger tid - de kan bli gode hvis de får tid. Ellers enn det syns jeg vi har ganske bra bevegelse i enkelte perioder til nå, målet var et fint eksempel på det. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Synes ikke Fellaini er spesielt god. ja, han holder fint på ball et par ganger, men er klomsete, stillestående og treg. Ut med Fella, inn med Janu. 4-4-2 med vinger. GO! 1 Lenke til kommentar
surtei Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Så vi skal være fornøyde med å ha en inhabil høyreside i en viktig kamp i PL? Kunne godt brukt venstresiden med Shaw og di Maria mer, satser på at det kommer i andre omgang Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) Synes McNair har vært brukbar, og han er ihvertfall 100x mer uforutsigbar enn det Valencia er offensivt... Endret 21. februar 2015 av blured Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Føler Swansea burde ledet til pause. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Det er så mye klaging på våre unge spillere at jeg får vondt i meg. De er unge, de gjør feil, de trenger tid - de kan bli gode hvis de får tid. Mener du klagingen på McNair? Klages hovedsakelig på han som back. Ikke hans feil. Han er en defensiv spiller. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) Jeg skulle gjerne ha sett Danilo fra Porto på høyrebacken fremfor Rafael. Rafael kan bare selges. Mcnair er midtstopper, så jeg skjønner godt at han ikke er så veldig god offensivt, og som høyreback. Er heler ingen spillere på benken, som hadde kunnet gjort en bedre jobb, enn McNair, spesielt Valencia. Endret 21. februar 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Kødder du, G27? Syns Fellaini funker veldig bra med Blind og Herrera. Funker vel bedre enn med de andre spissene vi har. Definitivt fordeler når han kan ta ned ballen osv. Problemet er at han loffer mye bortover når vi har ballen, i stedet for å løpe seg fri og være ledig for å kunne motta en pasning. Er vel så treg at han ikke klarer å løpe vekk fra motstanderen, så da sparer han like greit på kreftene. Men nei. Kødder ikke. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Fellaini er så jævla stillestående... Går glipp av alt her, takk TV2 Sumo. Ser på TV2 Sumo. Ingen problemer her. Får ikke appen til å sende til chromecast. Fungerte i 20 minutter, men da hadde jeg kanskje HD bilde i 14 sekunder tilsammen. På PC er kvaliteten som en stram fra Asia og det hakker. Har 70 mb ned, nåde på PC og Telefon. Sitter på 75/75 fiber og fikk 11ms ping. Det er ok på wlan. Jaja, er vel noe på veien som kødder. Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2015 Sumo er nesten alltid ustabilt her også (100/100 fiber), russiske Sopcaststreams gir ofte bedre kvalitet... Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Får heller ikke sumo til å fungere. Skjermen er svart, og bildet lastes ikke inn. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Tv2sumo er ikke helt tilrettelagt for direktesendinger med Chromecast enda, så man må forvente mye hakking Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Det er skummelt å se at Man Utd klarer å få resultatene gjentatte ganger til tross for dårligere spill enn motstander. Det samme ser ut til å skje idag... Swansea spiller bedre og kommer til flere sjanser. Ganske utrolig at det står 1-1. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Finfint mål av Man Utd og Gomis er en latterlig siss. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Sumo er nesten alltid ustabilt her også (100/100 fiber), russiske Sopcaststreams gir ofte bedre kvalitet...Full HD på 2MB ned Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Sumo funker som regel bare ordentlig rett i nettleseren. Appen på Playstation feks hakker som bare faen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 kvaliteten som en stram fra Asia og det hakker Sorry, klarte ikke la vær Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Sumo funker som regel bare ordentlig rett i nettleseren. Appen på Playstation feks hakker som bare faen.Merkelig. Ser på PS3. Funker perfekt. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Har stor tro på at vi tar dette i andre omgang.. 1-3 Lenke til kommentar
surtei Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Godt med Valencia inn istedenfor McNair Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå