Gå til innhold

Kamptråd - Swansea vs Manchester United

blured

Anbefalte innlegg

uBp7eiM.png4v63g.pngEHlwgEy.png

Premier League
21-02-2015 Kl. 16:00 @ Liberty Stadium
Vises på: TV 2 Sport Premium

Siste seks kamper:
Swansea: DDLWDL
United: DLWWDW

Siste oppgjør på Liberty Stadium:
17/08/13 : 1-4
23/12/12 : 1-1
19/11/11 : 0-1

Carrick er fremdeles ute. LvG har vel bekreftet at både RvP og Phil Jones kommer til å være i troppen, etter at de var ute i FA-cupkampen mot Preston. Med dette så kan vi kanskje forvente at Rooney dyttes ned på midtbanen igjen...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir nok 4-4-2 diamant med Rooney-blind-Fella og Murstein 1(rvp) og murstein 2(Falcao) på topp. Gleder meg vilt... Vil som vanlig se klassisk 4-4-2 med Blind-Herrera sentralt, adm og janu/young på kant og Rooney med en makker på topp. Evt 1spiss, tre sentrale og to vinger. Da går fella inn sentralt, blind DM og rooney alene på topp.

Lenke til kommentar

Vi har tre borteseire hittil denne sesongen, så kan fort ende med at Swansea plukker ett (eller tre) poeng idag. Mest av alt håper jeg at vi evner å bedre spillet vårt et par-tre(fire-fem...) hakk før vi om en måneds tid går inn i en periode med et ganske så utfordrende kampprogram: Tottenham, Liverpool, (Villa), City, Chelsea...

Lenke til kommentar

Blir vel noe slik:

De Gea

McNair - Jones - Rojo - Shaw

Blind

Fellaini - Herrera

Di Maria

Rooney © - van Persie

Må si jeg er positivt overrasket over laget denne runden! Rooney som spiss, Di Maria i en friere kreativ rolle, og Herrera fra start! Hva skjer? McNair på kant er også utrolig spennende, virkelig kult at LvG tør å satse på det!

DaveSaves: Poenget hans er at det er vår eneste kamp utenfor England, ettersom Swansea ligger i Wales...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...