Fotoskrulla Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Høvelen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Artig bilde med god komp Farge eller s/h..........tja.......... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Flott bilde med fin komposisjon , fin glød i fargeversjonen med naturlige farger og fint lys gjennom sponet . Her går jeg for fargeversjonen. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Her på Stranda Sag & Høvleri Her e vi fjorten mann Vi sage og vi høvle, vi Gran og bjørk og hickory Og stokka som e grop og grann . Og høvli ruvli ravli rei - HURRA! . Hurra for høvleriet nedpå Stranda . Som har fjorten arbeidsdøktig manna (og ei dame, tydeligvis) . Fjorten mann . Med standpunkt te sin stand Flott dette. Likte fargeversjonen best da den får frem hva dette handler om. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Kjempeflott lys på fargeversjonen synes jeg. Bra bilde :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2015 Artig bilde med god komp Farge eller s/h..........tja.......... Tusen takk Rolf Magne. Heldigvis har jeg en mann som synes det er artig at jeg er ei slik fotoskrulle Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2015 Flott bilde med fin komposisjon , fin glød i fargeversjonen med naturlige farger og fint lys gjennom sponet . Her går jeg for fargeversjonen. Vennlig hilsen Alec Tusen takk Alec, jeg også likte best fargeversjonen og det deilige gylne lyset. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2015 Nei tenk det du, at du likte fargeversjonen best! . Jeg også gjorde det, falt pladask (bokstavlig talt) for lyset og den vakre høvelen og det snasne høvelsponet! Tusen takk for at du synger Vømmøl for meg, stas det! Her på Stranda Sag & Høvleri Her e vi fjorten mann Vi sage og vi høvle, vi Gran og bjørk og hickory Og stokka som e grop og grann . Og høvli ruvli ravli rei - HURRA! . Hurra for høvleriet nedpå Stranda . Som har fjorten arbeidsdøktig manna (og ei dame, tydeligvis) . Fjorten mann . Med standpunkt te sin stand Flott dette. Likte fargeversjonen best da den får frem hva dette handler om. Nei tenk det du, at du likte fargeversjonen best! . Jeg også gjorde det, falt pladask (bokstavlig talt) for lyset og den vakre høvelen og det snasne høvelsponet! Tusen takk for at du synger Vømmøl for meg, stas det! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2015 Kjempeflott lys på fargeversjonen synes jeg. Bra bilde :-) Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Et godt komponert bilde. God, gammeldags høvel ser jeg. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Spesielt og artig motiv ... likte dette 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2015 Et godt komponert bilde. God, gammeldags høvel ser jeg. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar! Jeg har faktisk laget meg en slik høvel engang, riktignok med buet underside til bruk ved lagging. Kanskje litt derfor jeg er svak for sånne høvler. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2015 Spesielt og artig motiv ... likte dette Så hyggelig at du likte det Torhild! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg