Jaitheibe-a Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Har et merkelig problem med en stationær maskin som kjører win7 Har følgene problemsom startet for 2 uker siden.. Tilbake i chrome (med mus)åpner ny fane..funker normalt med tilbake knappen på tastaturet<---- Lukker opp feks. min datamaskin og trykke C disken og det skjer ikkeno. Innstalerte windows på nytt nå og eneste som reagerer når jeg trykker på noe nå er søppelkurven..ikkeno annet..hverken startknappen,IE,klokke,nettverksikonet o.l Lik etter reboot.. Går jeg inn på papirkurven og videre derfra så stopper det opp.. Har byttet SSD disk.(helt ny samsung ssd).Byttet skermkort,byttet ram.. Men trykker eg CRTL-ALT-DEL og åpner oppgavebehandlingen så våkner den til liv.. men rebooter jeg så må jeg åpne oppgavebehandlingen igjen får å få liv i den...Men det går ikke mange min. før den tulle igjen.. Noen som har opplevd dette? Endret 20. februar 2015 av Jaitheibe-a Lenke til kommentar
Jaitheibe-a Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 Fant ut av det,var musa som laget krøll..Bytta den og alt er bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå