Captain Kuijt Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Det er verdt å nevne at DSR og MFAA ikke går an å bruke hvis du kjører SLI og G-Sync samtidig. Endret 24. februar 2015 av The Priest of YouTube 1 Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hadde vært fint å kunne velge NV DSR for enkelte spill uten å måtte velge det som en global innstilling. Da må man bytte frem og tilbake hele tiden. GeForce experience ordner det for deg Får bare opp fire-fem spill av de over 100 jeg har på Steam. 2 Lenke til kommentar
n1rgge Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 (endret) kan man nedskalere windows ? Endret 28. februar 2015 av n1rgge Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Det er verdt å nevne at DSR og MFAA ikke går an å bruke hvis du kjører SLI og G-Sync samtidig. Er jo litt latterlig at man ikke kan kjøre SLI, det er jo da man har mulighet for å guffe på litt grafikk innstillinger samtidig som du bruker DSR. Kommer vel en update på det etterhvert. Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Det er verdt å nevne at DSR og MFAA ikke går an å bruke hvis du kjører SLI og G-Sync samtidig. Er jo litt latterlig at man ikke kan kjøre SLI, det er jo da man har mulighet for å guffe på litt grafikk innstillinger samtidig som du bruker DSR. Kommer vel en update på det etterhvert. Det har Nvidia sagt helt siden DSR og MFAA ble introdusert. "Soon" sier de hver gang folk spør om det, og nå har det snart gått 6 måneder. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Det er verdt å nevne at DSR og MFAA ikke går an å bruke hvis du kjører SLI og G-Sync samtidig. Er jo litt latterlig at man ikke kan kjøre SLI, det er jo da man har mulighet for å guffe på litt grafikk innstillinger samtidig som du bruker DSR. Kommer vel en update på det etterhvert. Det har Nvidia sagt helt siden DSR og MFAA ble introdusert. "Soon" sier de hver gang folk spør om det, og nå har det snart gått 6 måneder. De har ikke klart å få det helt optimalt for singelkort enda, så kan jo være derfor. Jeg testet 200% resolutionscale vs 4x DSR å mistet over 50 fps i Battlefield 4 testen jeg gjorde med et 980 ved å bruke DSR istedenfor resolutionscale. Lenke til kommentar
sore Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 kan man nedskalere windows ? Ja, det er mulig å velge DSR-oppløsning i skrivebordet også, både på AMD og Nvidia. Lenke til kommentar
toph1980 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Experience foreslår ikke lenger DSR i Dota 2. Vet ikke om det er globalt eller individuelt etter at jeg klaget altfor mye haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå