exceed450 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Til tross for mye research hvor jeg sjekket tester, omtaler, forumer med mer så var den nye blueray brenneren jeg kjøpte med riplock og dermed går den fra 16x som den egentlig er til 2x ripping hastighet. Jeg har prøvd å finne modifisert firmware til denne med det er kun en som jeg har funnet som ikke vil la seg installere. Dette gjelder asus bw-12d1s-u. Dermed ser jeg etter en annen ny ekstern dvd/blueray brenner med helst 16x lese hastighet hvor det viktigste av alt er at den ikke har riplock. Er det noen som vet om kjente dvd/blueray brennere som ikke har dette slik at farten ikke blir 2x men den faktiske farten som står på produktet ? Jeg søkte igjennom tråder her men fant kun gamle tråder som viste at noen nec brennere ikke har riplock men disse ser ikke ut til å være i salg lenger, i tillegg er de gamle, ikke lengre i salg og ikke så raske lengre. Dersom jeg må ha en brenner med riplock må det være en mulighet for å fjerne det med andre må den finnes i de forskjellige firmware sitene (feks. http://ala42.cdfreaks.com/MCSE/) Hva kjøper folk på dagen av dvd/blueray brenner uten riplock.. farten har kun noe å si når en ripper en dvd så lesing når en gjør andre ting går bra men det er kun ripping jeg skal bruke den til..den må være ekstern og kompatibel med mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå