Seal Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Bare jeg som knapt kjente igjen Ann-Mariell? Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hvem trur dere den nye gjesten er?Han: Screenshot_2015-03-24-21-51-02_20150324215134971.jpg Knew it! Hvordan viste du at han kom til å sjekke inn? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hvem trur dere den nye gjesten er?Han: Screenshot_2015-03-24-21-51-02_20150324215134971.jpg Knew it! Hvordan viste du at han kom til å sjekke inn?PT på treningsenteret mitt så ryktene gikk. Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Kjedelige folk med i år spør du meg. Det har aldri vært noe sipping over at det er Mr. og Ms. kåring. Flere av jentene grua seg til å fremføre, og det samme med noen av guttene. Hvor er folka som var med i Paradise Hotel de første sesongene? Bare nuuuubs der nå Endret 22. april 2015 av kjekset 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 (endret) Hvis Elin faktisk ønsker å få ut Sara som hevn for at hun sendte ut CF, så burde hun ikke ha klikket som hun gjorde. Nå vet Sara akkurat hvor hun har henne og kommer aldri til å plassere seg i en situasjon der hun er avhengig av Elin. Hun kommer også til å sende ut Elin så fort hun har muligheten. Endret 23. april 2015 av Spartapus Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Endelig er den firkløveren ødelagt, de har holdt på aaalt for lenge. Det var bare herlig å se Isabel gråte og sutre som en 3-åring. Faktisk en av de bedre episodene så langt! Elsker at nye Sara tør å ta valg som krever baller. Nå er det bare å kippe ut Martine og Pierre, så er det faktisk en god gjeng der inne. Hun nye så også veldig snasen ut etter det lille vi fikk se. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Haha, herlig episode ja. Liker Pierre godt, men Martine ville jeg ikke hatt noe problem med å bli kvitt. Heier på Audun, jeg. Håper bare ikke han gir helt opp slik som i forrige sesong. Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Isabel driter jo seg ut i nesten hver episode, men denne episodne toppa kaka. Som allerede nevnt, dette er uten tvil den beste episoden hittil. Fantastisk å få ut Isabel, de resterende som er der har jeg ingenting i mot. Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 På Studio Paradise sa Isabel i kveld at hun hadde angret seg til denne episoden. Samtidig sier hun at hun forstår valget som ble gjort, men at hun ikke forstår det hun sa til "den nye Sara". Det som gjorde hun irritert var at "gamle Sara" gikk mot henne, når Isabel trodde at de var close. Samtidig kom det frem at Martine var stille og rolig på hotellet, men på TV fremstår hun som den spilleren. Selv ikke Iselin eller CF visste hvor mye hun var involvert i det som skjedde på hotellet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Fantastisk hvor lavmål Isabel klarte å fremstille seg selv ved å gjentatte ganger skrike "fit**" til nye Sara ! Haha!! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Virker som enkelte deltagere lever seg litt for mye inn i situasjonen og glemmer at de deltar i et uhøytidelig rølpeprogram som ikke bør tas så altfor seriøst. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Få ut Martine nå så er vi good to go. Jævlig lei av "vi har vært her lengst så vi er best"-mentaliteten. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Ganske lei at Martine bæser i syncen om at "Hun spiller så jævlig! Jeg begynner å bli drittlei!". Se deg selv og den abnormt lange halsen din i speilet, Martine... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 (endret) Sjukt lættis episode Hahahaha, digger Kevin. Han prøver alltid å være så good guy, men blir satt på plass hele tiden Endret 24. april 2015 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Kevin virker jo utrolig feig så langt da, hvertfall mot sin egen partner Sara. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Jeg likte han helt i begynnelsen fordi han var så positiv, men så snart det ble snakk om å ta et vanskelig valg lempet han alt over på Sara. Jeg håper i grunn han får en makt som gjør at han og han alene må lempe ut en person, bare for å se hvordan han hadde taklet det. Lenke til kommentar
McIvar1 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Kevin er ei kjerring og Mathias er hundre kilo daufett. Han er jo BARE på ferie han.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Hahaha, ikke ta det for seriøst nå. Mathias er jo ikke uvenn med noen, og han har klart seg greit hittil. Synes det er morsomt at Kevin er så tøffel Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg er glad det er såpass stor variasjon mellom deltagerne. Det ville blitt kjedelig å se på om alle bare skulle spille, eller om alle bare ga faen og solte seg hele dagen. Jeg synes det er utrolig morsomt hvordan Mathias har tatt det helt med ro hele veien og allikevel har kommet mye lenger enn mange av de som har forsøkt å være storspillere. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Han er jo en av tre som har vært der siden starten, så noe må han da gjøre riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå