Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 Norge - Sesong 7 (Mandag-torsdag kl. 22:30) | *Spoilerfri tråd*

Anbefalte innlegg

Syns heller ikke Isabel er noe pen. Hun er den styggeste der inne syns nå jeg.

Litt kjipt at Martine måtte sjekke hun. Likte ikke væremåten hennes noe særlig, men hun var veldig pen å se på. Skjønner ikke hvorfor ikke Mathias forklarte valget fremfor Mads, sånn som han gjorde for seerne rett etterpå. Kanskje Mads hadde forstått valget bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det begynner å bli litt stillestående nå, om man kan kalle det det. Har ikke kommet inn noe nytt blod siden Elin (Audun teller ikke), og Martine kom inn igjen i dag, etter at hun røk ut forrige uke. Litt kjedelig. Ville ikke ha Martine inn igjen i det hele tatt, men regnet med at hun ville komme tilbake pga måten hun gikk ut på. Men teit at det skjer såpass fort. 

Lenke til kommentar

Bare det at Martine kaller seg selv "dronning" er vel problem nr. 1 med hun der... Tidenes at hun kommer inn dagen etter at Mads ryker ut. Love it.  :tease: 

Godt å få ut en av de med mest feilaktig selvtillit ever i phs historie (Harald ofc). Fyren sa ikke ETT positivt ord om gjengen eller at Mathias var en bra fyr og at han forstod valget. Tullingen skjønte ikke valget på noen områder. Holy shit, dude.

Godt å få Fredrik på plass, virker som en bra kar. Mathias bidrar med god TV, samme gjør "Lord" Audun. Spent på åssen heavy playah Sara gjør det neste uke. Hun må roe seg for å bli nå tror jeg. Blir for obvious når hun skal ytre seg konstant.

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar

Neei, faen! Jeg likte Emilie, synd at hun valgte å gå selv. Hadde jeg vært der inne hadde jeg forsøkt å få Linn til å gå bak Pierre. Heller det enn å bare gi opp. Rart ikke Emilie eller Elin tenkte på det? Begynner å bli ganske lei Martine nå, hun er ekstremt maktsyk og misliker Sara bare fordi hun er smartere enn henne.

Lenke til kommentar

Irriterte meg over snusleppa til Emilie, verre snusleppe har jeg neppe sett. Hun var ung og dum som sendte seg selv hjem, hadde gjerne sett henne der lenger. En av jentene som kunne fucket det til, men hun hadde tydeligvis ikke gøtsen, så på mange måter det greit at hun er borte.

Neste som må hjem er Martine. Ser jævla bra ut, men har så lav selvtillit. Vedder lønna mi på at hun tok jomfrudommen sin på PH også  :closedeyes:.

Lenke til kommentar

hadde vært krise hvis harald ble valgt foran mathias... mathias er uten tvil min favoritt i år, syns triana er for streng mot han...

Enig. Det blir for dumt å si at han "må begynne å følge med litt" når han åpenbart spiller spillet mye bedre enn mange andre som er veldig åpenbare spillere og bare lykkes med å sende seg selv rett hjem.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En ting ga ikke helt mening for meg i går, men det er mulig jeg misforstod. Dansekonkurransen ble vunnet av de to nye, men var det ikke nettopp disse to som lærte de andre dansen? I så fall sier det seg selv at de ville vinne konkurransen og at de andre aldri hadde en sjanse.

Lenke til kommentar

Ja, enig. Jeg satt der og venta på at noen av de andre deltakerne skulle komme med noen negative uttalelser om de som vant, det virker som at det ikke er tatt med eller at de rett og slett ikke fikk lov til å uttale seg om det.

Jeg hadde i hvert fall gått hardt ut mot Triana eller noen andre i produksjonen og sagt at det er veldig urettferdig. Jeg har faktisk ikke noe i mot nye Sara og Kevin, men de burde ikke ha vunnet på det grunnlaget som de gjorde.

Lenke til kommentar

Halvparten gikk til finalen, så oddsene var rimelig gode for at Sara og Kevin ville komme dit, og så snart det var klart at de kom til finalen så var jo den allerede avgjort. Enten var konkurransen veldig lite gjennomtenkt, eller så var hele poenget å gi de nye en fordel og å røre litt rundt i gryta slik at de etablerte spillerne ikke får så mye kontroll.

Jeg er helt sikker på at de gamle som deltok i dansekonkurransen må ha blitt bitre. Blir overrasket om det ikke blir noe prat om det her på dagens episode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...