iGlenn Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Syns heller ikke Isabel er noe pen. Hun er den styggeste der inne syns nå jeg. Litt kjipt at Martine måtte sjekke hun. Likte ikke væremåten hennes noe særlig, men hun var veldig pen å se på. Skjønner ikke hvorfor ikke Mathias forklarte valget fremfor Mads, sånn som han gjorde for seerne rett etterpå. Kanskje Mads hadde forstått valget bedre. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Mathias! Rå mann. Hyggelig, omtenksom, fikser liv og smart også jo. Fyrverkeri av en type! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Deilig å få ut Harald! Han hadde ikke mye å gjøre der inne. Litt kjipt at "Dronning" Martine skulle komme inn igjen, men det er greit foreløpig. Gleder meg til neste uke, på tide at jentene får slite litt nå! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Syns det begynner å bli litt stillestående nå, om man kan kalle det det. Har ikke kommet inn noe nytt blod siden Elin (Audun teller ikke), og Martine kom inn igjen i dag, etter at hun røk ut forrige uke. Litt kjedelig. Ville ikke ha Martine inn igjen i det hele tatt, men regnet med at hun ville komme tilbake pga måten hun gikk ut på. Men teit at det skjer såpass fort. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Bare det at Martine kaller seg selv "dronning" er vel problem nr. 1 med hun der... Tidenes at hun kommer inn dagen etter at Mads ryker ut. Love it. Godt å få ut en av de med mest feilaktig selvtillit ever i phs historie (Harald ofc). Fyren sa ikke ETT positivt ord om gjengen eller at Mathias var en bra fyr og at han forstod valget. Tullingen skjønte ikke valget på noen områder. Holy shit, dude.Godt å få Fredrik på plass, virker som en bra kar. Mathias bidrar med god TV, samme gjør "Lord" Audun. Spent på åssen heavy playah Sara gjør det neste uke. Hun må roe seg for å bli nå tror jeg. Blir for obvious når hun skal ytre seg konstant. Endret 3. april 2015 av Krokanrull Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Det er noe forbanna ræl at to deltakere har fått sjekke inn for andre gang allerede etter 16 episoder. Mangler TV3 deltakere? Uansett har folk begynt å bli litt for tilbakelente nå. Det må sjekke inn noen folk som skaper kaos. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Ser jo ut som Martine har snudd litt, og egentlig ikke vil ha Sara der. Blir spennende i neste uke tror jeg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Var riktig av Elin å velge Mathias, kult at Pierre tok det "lugnt" også. Tipper Pierre og Martine skal få shaket litt opp i ting snart. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 hadde vært krise hvis harald ble valgt foran mathias... mathias er uten tvil min favoritt i år, syns triana er for streng mot han... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Pierre virker jo egentlig skikkelig ålreit, en av de få der som kanskje faktisk skjønner at det er et spill, og at man ikke skal ta ting så veldig personlig. "Det är lugnt". 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Neei, faen! Jeg likte Emilie, synd at hun valgte å gå selv. Hadde jeg vært der inne hadde jeg forsøkt å få Linn til å gå bak Pierre. Heller det enn å bare gi opp. Rart ikke Emilie eller Elin tenkte på det? Begynner å bli ganske lei Martine nå, hun er ekstremt maktsyk og misliker Sara bare fordi hun er smartere enn henne. Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Irriterte meg over snusleppa til Emilie, verre snusleppe har jeg neppe sett. Hun var ung og dum som sendte seg selv hjem, hadde gjerne sett henne der lenger. En av jentene som kunne fucket det til, men hun hadde tydeligvis ikke gøtsen, så på mange måter det greit at hun er borte. Neste som må hjem er Martine. Ser jævla bra ut, men har så lav selvtillit. Vedder lønna mi på at hun tok jomfrudommen sin på PH også . Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Vedder på at Emilie kommer inn igjen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 hadde vært krise hvis harald ble valgt foran mathias... mathias er uten tvil min favoritt i år, syns triana er for streng mot han... Enig. Det blir for dumt å si at han "må begynne å følge med litt" når han åpenbart spiller spillet mye bedre enn mange andre som er veldig åpenbare spillere og bare lykkes med å sende seg selv rett hjem. Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Noen som vet hvilke sang guttene har å danse til? Prøvd Shazam, Soundhound mm uten hell. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Hvem trur dere den nye gjesten er?Han: Screenshot_2015-03-24-21-51-02_20150324215134971.jpg Knew it! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 En ting ga ikke helt mening for meg i går, men det er mulig jeg misforstod. Dansekonkurransen ble vunnet av de to nye, men var det ikke nettopp disse to som lærte de andre dansen? I så fall sier det seg selv at de ville vinne konkurransen og at de andre aldri hadde en sjanse. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Ja, enig. Jeg satt der og venta på at noen av de andre deltakerne skulle komme med noen negative uttalelser om de som vant, det virker som at det ikke er tatt med eller at de rett og slett ikke fikk lov til å uttale seg om det. Jeg hadde i hvert fall gått hardt ut mot Triana eller noen andre i produksjonen og sagt at det er veldig urettferdig. Jeg har faktisk ikke noe i mot nye Sara og Kevin, men de burde ikke ha vunnet på det grunnlaget som de gjorde. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 De måtte jo uansett kvalifisere seg til "finalen" da, syns de gjorde en god jobb. Morsomt at de andre ikke klarte å vinne syns nå jeg da . Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Halvparten gikk til finalen, så oddsene var rimelig gode for at Sara og Kevin ville komme dit, og så snart det var klart at de kom til finalen så var jo den allerede avgjort. Enten var konkurransen veldig lite gjennomtenkt, eller så var hele poenget å gi de nye en fordel og å røre litt rundt i gryta slik at de etablerte spillerne ikke får så mye kontroll. Jeg er helt sikker på at de gamle som deltok i dansekonkurransen må ha blitt bitre. Blir overrasket om det ikke blir noe prat om det her på dagens episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå