Gå til innhold

MObil med MP3?

JOB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hjelp.

Skjermen på min godeste Siemens SL45 er herp, og nå må jeg ha en ny mobil med MP3-spiller. Hvilke andre enn den harry NGage-phonen har dette nå?

SE P800 eller QTEK 7070..

NOkia 3300 vann mobils mp3mobiler test!

P800 kom på andre plass..

Og deretter N-gage,og tilslutt QTEK!

Lenke til kommentar

Mobilene med stereo MP3 og MMC er kun NGage og SX1 (og SL45 da, hehe)(og QTec, men den er litt kjip...)

Jeg er meget fornøyd med MP3 lydkvaliteten på min SX1. 6600-folka blir blågrønne av missunnelse når de får høre. Og går over i mer grønnrød farge når jeg demonstrerer stereo radio også :mrgreen:

SX1 er den lenge etterlengte oppfølgeren til SL45, så den vil jo være et naturlig valg :)

NGage mangler kamera, noe som kan være litt kjekt å ha.

Lenke til kommentar
Mobilene med stereo MP3 og MMC er kun NGage og SX1 (og SL45 da, hehe)(og QTec, men den er litt kjip...)

Jeg er meget fornøyd med MP3 lydkvaliteten på min SX1. 6600-folka blir blågrønne av missunnelse når de får høre. Og går over i mer grønnrød farge når jeg demonstrerer stereo radio også :mrgreen:

SX1 er den lenge etterlengte oppfølgeren til SL45, så den vil jo være et naturlig valg :)

NGage mangler kamera, noe som kan være litt kjekt å ha.

Hmm, pussig jeg har en Nokia 3300 som spiller mp3 fra MMC. Fordelen er at den også takler AAC som man ripper eller konverterer med iTunes. Den er ganske dyr men en helt ok mobil for de som trenger MP3 og klarer seg med series 40. Man kan ihvertfall snakke litt mer normalt i den (ikke noe "side talk"). Men alt dette vet jo du Molna for du kommenterte for noen uker siden at Nokia 3300 hadde bra lyd...

Lenke til kommentar

VENT PÅ QTEK 8080....

Har som flere andre fått nyss i at det kommer til å bli den beste telefonen som er blitt laget til nå. ALT av programer og en hel haug med ledninger og tilkoblinger mot PC.

Jeg venter ihvertfall, ingen skal tvinge meg til å kjøpe en NOKIA 6600.

Mobilen ventes i salg rett før jul. :cool:

Hans Jakob

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...