Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Litt for intens sex fra hans side

Anne95

Anbefalte innlegg

Har hatt sex med samme fyr de siste månedene, både edru og i fylla. Det har for det meste vært bra, og jeg liker han veldig godt, men noen ganger kan det bli litt for intenst. Jeg liker godt når det er hardt og fort, men det blir litt i meste laget for meg til tider… Jeg liker å variere litt, og vil også at han skal støte dypt og sakte, hvilket jeg noen ganger klarer å få han til å gjøre, men det går ikke lenge før han går tilbake til å støte veldig raskt om det gir mening.

Har flere ganger fått inntrykket av at han er så kåt at han ikke klarer å kontrollere seg helt, og det har flere ganger endt med at jeg føler meg litt "utafor" det hele. Det er trist fordi jeg liker han veldig godt, og forspill og oralsex og alt annet funker veldig veldig bra. Han er heller ikke noe egoistisk sånn sett, men det er bare her det svikter litt…

Så jeg lurer på hvordan jeg kan få han til å "roe" litt ned? Jeg vil også kunne styre litt, spesielt i cowgirl posisjonen, da han ofte beveger seg for mye istedenfor å la meg ta litt styringen. Jeg har heller aldri kommet når vi har hatt sex, og jeg føler at å få han til å roe ned litt er et steg i riktig retning. Burde jeg si ifra, og isåfall, hvordan burde jeg si det uten at han tar det feil opp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

si det akkurat som du skrev det, det er ikke noe problem jeg LOVER deg! helt lov å si sånt! og han blir nok bare glad for at du sier ifra og at du vil få det til å funke, det betyr også at du vil satse på dette forholdet!

ja, det er forsåvidt ikke akkurat et forhold. Tror jeg. Det er mere pulevenner, men vi har ikke definert noe som helst, så jeg vet ikke helt jeg. Men ja, får vel bare være ærlig. Er bare så redd for at han skal ta det feil eller ja

Lenke til kommentar

si det akkurat som du skrev det, det er ikke noe problem jeg LOVER deg! helt lov å si sånt! og han blir nok bare glad for at du sier ifra og at du vil få det til å funke, det betyr også at du vil satse på dette forholdet!

ja, det er forsåvidt ikke akkurat et forhold. Tror jeg. Det er mere pulevenner, men vi har ikke definert noe som helst, så jeg vet ikke helt jeg. Men ja, får vel bare være ærlig. Er bare så redd for at han skal ta det feil eller ja

Hvis han blir shaky får du bare si at du sier jo dette fordi du vil veldig gjerne fortsette med han! at han må ta det som et tegn på at du er gira og ikke motsatt! Sex er ikke alltid 100% match uten å ha tatt en liten prat om hva man liker og det er jo en del av greia når man har sex med noen, man skal utforske hverandre og lære og kjenne hverandres kinks ;) dette går nok helt fint.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

trenger egentlig ikke å si noe, ta kontrollen selv. hvis han ligger mellom bena dine, ta tak i han og bestem rytmen.

er du på toppen, legg hånden hans på hoften din og vis han rytmen. mange sånne små triks.. du må gjøre det du vil, vær bestemt og du får det du vil ha.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Er i samme greia selv, jeg selv liker å dominere og jeg sier ting rett som det er. Skriker henne for høyt eller beveger seg rart så sier jeg i fra. Men jeg tar også selv kritikk og ut i fra alt dette har jeg den beste sexen noensinne. Henne kommer både vaginalt og "utenpå" nesten hver gang vi har sex. Nå varierer dette jo fra jente til jente, men vil nok tro at de fleste jenter kan komme om man finner den rette tonen.

Men ja, prat om det. Om du ikke tør så ikke forvent bedre sex heller, du må tørre å si fra om det er noe som ikke er riktig.

Du kan også bare fortelle han mye om hva du liker i "sexting" eller noe, så kanskje han tar et hint om noen år. HEH...

Mitt motto er "Hvis jenta har det godt, har jeg det godt" og få jenta til å komme hver gang er umulig siden det går på hvordan humør du er i også.

Endret av deaf
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...