Emancipate Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Sånn kunne det vært: Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Man blir vel vandt til det her også, men likte ikke at hele raden på venstre side ble endret til symboler når du bruker zoom. Jeg har ofte PCen tilkoblet TVen å må da ha den på 120% visst jeg skal klare å lese noe. Dessuten ble jo Darkstyle borte som er helt katastrofe Sjekk ut den nye versjonen jeg lappet sammen sammen i stad.. Link i sig Kakeshoma to the rescue again Takker og bukker. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Det ser jo greit ut ved første øyekast... Men hvorfor i all verden skal mine innlegg og vis nytt innhold flyttes fra venstremenyen? Det er kanskje en vanesak, men er ulogisk og kommer til å være et irritasjonsmoment temmelig lenge. 6 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Sånn kunne det vært: Ja det er dette jeg mener er vesentlig: At man kan slå opp menyen inni sidestolpen. Mye lettere å gå rett inn på den kategorien du skal. Det går ikke med de symbolene ser det ut som. Endret 20. februar 2015 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Det er ikke symboler på min skjerm. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Kan ikke navigasjonsmenyen til venstre sammen med de fire linkene til høyre for diskusjon.no logoen bare forbli til venstre for selve innholdet, og følge etter når man scroller istedet. Også kan artiklene ta opp denne plassen ved diskusjon.no-logoen istedet? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Der var symboler(vet du) men det er nettopp endret tilbake igjen. Takk for det. Endret 20. februar 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Der var symboler(vet du) men det er nettopp endret tilbake igjen. Takk for det.Det handler bare om hvor mye du zoomer inn (eller krymper nettleservinduet). Lenke til kommentar
Huxy Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg syns ting blir litt vel skvisa til venstre. 1 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Flytt veldig gjerne den enorme menuTop til under left-content-column. Ser betydelig bedre ut og gjør at man må scrolle langt mindre. Bredden på sidene bør også endres til fks 920 i stedet for 1000px. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Det er ikke symboler på min skjerm. Visst du zoomer inn til 120% så blir det symboler istedenfor tekst på venstre side. Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Synes nå (som forrige gang) at det hele er litt rotete. Men det som irriterer meg mest: Selve innleggene er for brede. Linjene blir lange, som gjør det tungt å lese. Det ér faktisk en grunn til at boksider er høyere enn de er brede. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Ser ut som et takras. Toppmenyen med logo tar altfor mye plass for oss med lav skjermoppløsning. Ville mye heller hatt mine innlegg på venstre side, da kunne jeg adblocket den altfor høye menyen med logo. 6 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Det er ikke symboler på min skjerm. Visst du zoomer inn til 120% så blir det symboler istedenfor tekst på venstre side. Det var symboler på vanlig størrelse også i går, så de må ha prøvd det og skiftet tilbake. Har ikke zomet noenting, har hatt det likt hele tiden. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Fikset - Flyttet den enorme menuTop til under content -> left-content-column - Justert på diskusjon.no logoen - Justert ned bredden på siden, slik at det er enklere å lese - fjernet den irriterende sorte linja som bryter hele designet - Fjernet tek logoen fra network-promo tek-no (rett under logg ut) - Endret størrelse på artiklene. Burde kanskje ha vært fire av dem, nå som logoen til tek er borte. 6 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Fikset Hvordan fikk du det der til? Det så mye bedre ut enn hvordan ting ser ut nå. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Fikset diskusjon_rev.png - Flyttet den enorme menuTop til under content -> left-content-column - Justert på diskusjon.no logoen - Justert ned bredden på siden, slik at det er enklere å lese - fjernet den irriterende sorte linja som bryter hele designet - Fjernet tek logoen fra network-promo tek-no (rett under logg ut) - Endret størrelse på artiklene. Burde kanskje ha vært fire av dem, nå som logoen til tek er borte. Har du skrevet en kode? Kan jeg eventuelt få den? Send den gjerne på PM, eller her. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) Ja hvis det der kan gjøres med kode er jeg og interessert. Regnet helst med det var en manipulasjon laget i photoshop da. Endret 21. februar 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Ja hvis det der kan gjøres med kode er jeg og interessert. Regnet helst med det var en manipulasjon laget i photoshop da. Det kan fint gjøres med kode spørsmålet er om noen gidder Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Det kan fint gjøres med kode spørsmålet er om noen gidder Good point... Forumet ser helt forferdelig etter min mening nå, så det bør gjøres, dog er jeg sikker på at noen har gjort det alt, så er spørsmålet da om de gidder å gi det til folk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå