Delvis Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Er enig med de som sier toppen tar for mye plass så man må scrolle mer nedover enn før. Men skulle tro der er rom for å smalne det inn ganske mye. 4 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Pent, men lite funksjonelt. Kategoriene til venstre er for smale, så ordene kuttes av. Selve innleggene er for brede. Linjene blir lange, som gjør det tungt å lese. Det ér faktisk en grunn til at boksider er høyere enn de er brede. Fonten er blurry på Firefox på Linux. ^^ Det han sa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Pent Oi, hvordan fikk du det til? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Pent Oi, hvordan fikk du det til? Jeg bruker bare custom rules i adblock ) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Mykje det same, trur eg skal kunne leve med dette. Må riktig nok oppdatere userstylsen til hille. Vart litt mykje lys på sidene. Har de endra font forresten? Den ser annleis ut. Endret 20. februar 2015 av Zeph Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg krever Hello Kitty utseende! https://userstyles.org/styles/110634/diskusjon-no-hello-kitty Here you go Yes! Det skal jeg bruke fremover! Lenke til kommentar
Populært innlegg Thyristor Skrevet 20. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 20. februar 2015 Få tilbake det forrige takk.Helst det som var før det igjen 10 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Grusomt første inntrykk, håper det bare er en tilvendigsak. Toppen er skikkelig stygg og det samme er venstre sida. Endret 20. februar 2015 av Everket 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Helst det som var før det igjen Utvilsomt. Men tror de var nødt til å oppdatere til ny version. Har sett det samme skjedd andre steder med samme forumsystem. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Lette febrilsk etter "mine inlegg" i flere sekunder, traumatisk opplevelse for å si det mildt. Er nok mye en tilvenningssak men kan ikke si jeg er helt overbevist om dette nye designet. Endret 20. februar 2015 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Grusomt første inntrykk, håper det bare er en tilvendigsak. Toppen er skikkelig stygg og det samme er venstre sida.Noe av det som gjør venstre side stygg er at fonten der passer veldig dårlig sammen med fonten som er brukt ellers. Rett og slett en design mismatch. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) oppdaget ikke før nå at å skifte til "ny" i stedet for "dynamisk" forbedrer bredden og venstresiden. Edit: Ikke helt riktig, blir bare en forskyvning. Endret 20. februar 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 1/3 av bildet når jeg klikker meg inn i en tråd er nå fullt av ingenting. Ingenting jeg vil lese etter å ha klikket meg inn i en tråd hvertfall. Det er trådens innlegg jeg vil lese, ikke banners, menyer og artikkelenker. Synes rett og slett dette er feil fokus. Ja, det ser delvis pent ut, men på et forum vil jeg helst ha forumtrådene i fokus, ikke menyene. Gi meg en meny som henger fast på siden av skjermen mens jeg scroller meg nedover i en forumtråd som har 90% av skjermen i midten og jeg skal for alltid være glad. Men nei. Dette er ikke bra IMO. Kan ve like gjerne bare streke ut deler av innlegget mitt, da jeg vet de negative sidene blir ignorert akkurat nå uansett siden dere har bestemt dere for ett design, og kun ett design. Jeg skjønner at dere ikke ville ha over 9000 forumdesign å vedlikeholde, men dette blir å svinge for langt i motsatt retning. Som WIndows 8 etter WIndows 7. Og det er ikke fordi alt jeg er vandt til er bedre, jeg mener genuint at Win8 er dårligere i bruk. Ikke mye, men dårligere likevel. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Hvorfor må den toolbaren være så innmari stor? Det er jo helt hinsides. Fikk nei til en snarvei inne på fotballforumet fordi det stjal plass, og så kommer dere med den feiteste toolbaren jeg noen gang har sett? Resten blir nok bra når jeg blir vant til det. 1 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Finner ikke den kategorimenyen på venstresiden og føler meg litt fortapt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Man blir vel vandt til det her også, men likte ikke at hele raden på venstre side ble endret til symboler når du bruker zoom. Jeg har ofte PCen tilkoblet TVen å må da ha den på 120% visst jeg skal klare å lese noe. Dessuten ble jo Darkstyle borte som er helt katastrofe Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Den symbolraden på venstresida er helt håpløs, for du kan ikke åpne underkategoriene inni raden som før. Må åpne dem som hel side hver for seg. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Man blir vel vandt til det her også, men likte ikke at hele raden på venstre side ble endret til symboler når du bruker zoom. Jeg har ofte PCen tilkoblet TVen å må da ha den på 120% visst jeg skal klare å lese noe. Dessuten ble jo Darkstyle borte som er helt katastrofe Sjekk ut den nye versjonen jeg lappet sammen sammen i stad.. Link i sig 1 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg setter pris på at dere endelig har skiftet ut "vis innhold" med "[faktisk trådtittel]" når man holder musen over en lang forumtittel som har blitt forkortet i lister over tråder. Hurra. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Man lager retningslinjer slik at man skal slippe unødig scrolling - nettopp for at det er brukervennlig. Harmonerer lite med at man da lager et design/utseende som gir mer scrolling 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå