Delvis Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Sjekk mitt forslag igjen: http://i.imgur.com/jnVYigv.png Hva er forskjellen på det, og slik det er? For meg ser det likt ut Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Der var symboler(vet du) men det er nettopp endret tilbake igjen. Takk for det. Avhengig av størrelsen på nettleservinduet ditt, så vil bredden på kategorimenyen endre seg. For mindre skjermer dukker det opp ikoner, siden det ikke er plass til så mye mer da. På de minste skjermene viser ikke kategorilisten. Hører dem sier det. Men i mitt forsvar nok en gang: Det var en periode på flere timer der det var ikoner i stedet for listen samme hva dere sier. Og det var på en 37 tommer skjerm der størrelsen på nettleservinduet ikke ble endret i det hele tatt. Så slutter dere motsi meg på dette 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Hva er forskjellen på det, og slik det er? For meg ser det likt utDen blå baren som er der nå er fjernet, og brukernavn er flyttet opp til den svarte. Det feltet som nå er grått er gjort blått. Dette gjør at man sparer 36 piksler i høyden. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Ok, beklager. Nå ser jeg det. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Never change a winning team eller never change winning page layout? ^^ Fatter ikke hvorfor dere skal endre på siden. Noe av det jeg likte med den gamle layouten var dens enkle design. Synes at den nye er litt mer kronglete, fks mine innlegg som mange her har påpekt ligger dårligere til. 5 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 dersom du får til det så blir jeg veldig happy, har ikke lyst til å kvitte meg med opera 12 enda da jeg ikke kan fordra nyere opera eller noen av de andre nettleserne for den sakens skyld. hvorfor kan vi diskutere en annen gang dersom noen føler seg frista til å ta opp det temaet Jeg skal ha gjort en endring tidligere i dag som skal ha gjort det bedre for deg. Det ser kanskje fortsatt ikke optimalt ut, men det skyldes at Opera 12 ikke støtter en spesiell CSS-regel som brukes for bredden. Det er mulig jeg evt. kan hive inn noe Javascript for å gjøre det mer nøyaktig for deg, men det har jeg ikke veldig lyst til. Så fint om du gir tilbakemelding. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) tror det er ganske korrekt nå, ser i alle fall slik ut vet første øyekast. takker så mye Endret 23. februar 2015 av Spirre Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2015 I diverse deler av forumet har brukernavn nå grå farge. For oss som bruker forum mye, så betyr grå farge at brukeren er deaktivert. Dette er så og si universalt. Kan dere sette brukernavn til å ha en annen farge? 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2015 Det med brukernavnet har jeg og reagert på. Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 24. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2015 Ja, bytt fargen på brukernavnene. Det er veldig plagsomt... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg begynner å bli små vant til hvordan forumet ser ut nå, men plages enda med de ikonene som oppstår når man bruker zoom. Går det ikke ann å finne en annen løsning enn de ikonene? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2015 Ja nå er det kommet ikoner igjen her på vanlig stor skjerm. Så det er vel et eller annet de gjør eller tester fram og tilbake?Har jo aldri sett slike ikoner på mine pc'er før. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2015 Og når man er inne på forumdelene med spesielle farger så skjer det noe rart med første bokstav i sidebaren når man tar musa over. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2015 Skulle gjerne hatt link til "mine innlegg" et annet sted enn der dere har lagt det nå. Gjerne på samme linjen som der vi har brukernavn, personlige meldinger og logg ut? Eller i / under menybaren til venstre? Bare ikke der oppe den flyter rundt nå.. 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2015 Never change a winning team eller never change winning page layout? ^^ Fatter ikke hvorfor dere skal endre på siden. Noe av det jeg likte med den gamle layouten var dens enkle design. Synes at den nye er litt mer kronglete, fks mine innlegg som mange her har påpekt ligger dårligere til. Agreed, dette ser helt for jævlig ut, Mye er bytta om og av en eller anna årsak så noen steder så får forumet en heslig turkis og grå farge, mens i denne tråden så er ting blått og brukernavn er blå, ikke grå slik som i alle eller mange andre tråder, men layouten endres vel med tanke på at den som endra det må tross alt sette sine fotspor også, herregud, bare bytt tilbake. Ser ikke vitsen med å flytte ting som folk har klart å lære seg hvor er hen, men men. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 ¨Burde det ikke vært en OnMouseOver-funksjon på de nye ikonene på venstre side slik at man visste hva de betydde? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Skulle gjerne hatt link til "mine innlegg" et annet sted enn der dere har lagt det nå. Gjerne på samme linjen som der vi har brukernavn, personlige meldinger og logg ut? Eller i / under menybaren til venstre? Bare ikke der oppe den flyter rundt nå.. Støttes. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. april 2015 Rapporter Del Skrevet 30. april 2015 nå har det skjedd noe med den dynamiske visningen igjen, får bare en sentrert kollone i midten. bruker opera 12. dere fiksa det tidligere, kan dere se på det igjen? takk Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 30. april 2015 Rapporter Del Skrevet 30. april 2015 nå har det skjedd noe med den dynamiske visningen igjen, får bare en sentrert kollone i midten. bruker opera 12. dere fiksa det tidligere, kan dere se på det igjen? takk Samme problem her også.. G Chrome Og dark skin er blitt fucked up Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2015 Jeg gjorde en endring som førte til at det dynamiske utseendet brakk for å fikse et annet problem i hovedutseendet, jeg har lagt inn en ekstra endring som gjør det dynamisk igjen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå