TSP Skrevet 20. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 Vi har pusset opp forumutseendet vårt! Det ble ikke heeeelt som det vi viste frem på Facebook-siden vår, men vi håper dere liker det likevel Den største endringen er at vi bruker mer plass i bredden til å vise frem det aller viktigste vi har, nemlig trådene og innleggene deres. Vi har flyttet menyene og logoen til toppen av siden. Innloggede medlemmer kan merke seg at kategorimenyen på venstresiden fortsatt er tilstede for dem, den er også noe tilpasningsdyktig til de med mindre skjerm. Vi håper dere liker det og at det er noe dere kan venne dere til. Vi vil veldig gjerne høre deres tilbakemeldinger over helgen. Jeg kommer til å følge med og evt. se hvilke justeringer vi kan gjøre 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 Brukte et par minutter på å finne igjen "Vis nytt innhold" 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 Dette var veldig uvant, men riktig prioritering synes jeg! Flott Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 Yay!Anyhow, tilbake til å jobbe med svart tema for Diskusjon.no - må tilpasse alt igjen. Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 Meget uvant at "Mine inlegg" er flyttet, men det ser jo pent ut.. Jeg syns Mine inlegg hører sammen med forumkategoriene, ikke "menyene". 7 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 Veldig fint! Liker det godt. Fine farger, fin font. Kommer nok til å bruke mye tid på å vende meg til at Mine Innlegg og de valgene er flyttet, da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg krever Hello Kitty utseende! Men tar dere en Microsoft her, eller får vi konservative en mulighet til å bruke det gamle utseende? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 Pent, men lite funksjonelt. Kategoriene til venstre er for smale, så ordene kuttes av. Selve innleggene er for brede. Linjene blir lange, som gjør det tungt å lese. Det ér faktisk en grunn til at boksider er høyere enn de er brede. Fonten er blurry på Firefox på Linux. 6 Lenke til kommentar
Malixk Skrevet 20. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 Knalle godt Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg krever Hello Kitty utseende! Men tar dere en Microsoft her, eller får vi konservative en mulighet til å bruke det gamle utseende? Beklager, men det gamle kommer nok ikke tilbake som valg. Vi ønsker ikke vedlikeholde mer enn en designmal. Fint å se at så mange er positive! Lenke til kommentar
Seen Skrevet 20. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 Veldig stressende med så lange setninger. Skriften blir fort blurry og rar på Safari OS X : s 3 Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 20. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 Foreløpig tungvint å finne frem. Men er jo bare en tilvenning sak. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) +/- på dette diskuteres nå er usynlige. Endret 20. februar 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Populært innlegg WeirdFace Skrevet 20. februar 2015 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 Hvorfor kunne dere ikke beholde forumet slik det var før da ? 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Friluftskar Skrevet 20. februar 2015 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 Tragisk! Den gamle var bedre. Undrer også på hvorfor navnene til påloggede, er så interessant at de må ta opp plass på førstesiden. 10 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Innloggede medlemmer kan merke seg at kategorimenyen på venstresiden fortsatt er tilstede for dem, den er også noe tilpasningsdyktig til de med mindre skjerm. Praktisk. Jeg er glad for at den er der, men dere bør kanskje se på designet av den? Når den er i gammel stil bryter den veldig med det nye dere har laget. edit: ved å justere størrelsen på vinduet fikk jeg ikoner i stedet. De så bra ut! Ellers er vel dette litt som Facebook. "Alle" klager på nytt design, men når dere endrer designet igjen om noen år så kommer "alle" til å savne det forrige (altså det nåværende) ... Endret 20. februar 2015 av :utakt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 Merket kjapt at det var noe nytt her ja. Flott med nytt design, så nå får jeg bare bli vant til det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 Fint design, men jeg likte ikke at innleggene skal ta så mye plass. Her kunne man med fordel ha utvidet kategorimenyen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg krever Hello Kitty utseende! https://userstyles.org/styles/110634/diskusjon-no-hello-kitty Here you go Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 20. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 Pent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå