Øystein.F. Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Dungeon Keeper-inspirerte Dungeons 2 lanserast snart.Vil du styre vondskapens høgborg? Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Dungeon Keeper original <3 Over 2000 spill timer siden 1997 and still going. Faan så helt konge det spillet er. DK2 er helt grei men originalen funger fortsatt best. Elsker fortsatt grafikken, og ikke minst lyd effektene er de beste noensinne I spill historien. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Hadde vært gøy med et nytt Dungeon Keeper lignende spill som hadde noe nytt å tilføye, men med den tragiske Blizzard\Moba grafikken der så gidder jeg ikke å prøve engang. Da foretrekker jeg heller å gå tilbake til Dungeon Keeper. Eller kanskje jeg burde prøve Dungeon Keeper 2. De ser ihvertfall begge mange ganger bedre ut enn dette nye spillet gjør. Lenke til kommentar
Moltemyhr Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Det første Dungeons spillet falt ikke i smak i det hele tatt. Dungeon Keeper er og blir det beste spillet av denne typen. er litt spent på War for the Overworld da. Lenke til kommentar
Nolty Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Venter bare på Evil Genius 2 jeg. Et fantastisk spill som er alle de gode elementene til DK 1 Lenke til kommentar
Indigenous interloper Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Må si meg enig med Mithridates. Den Blizzard-grafikken er grusom. Men om det skulle være bra så man vel prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå