Froddo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har ett batteri til en Inspiron som jeg har fått bekreftet av Dell support at jeg kan returnere. Avtalen var at de skulle sende ut ett nytt batteri og ta med det gamle. Problemet er at de skal ha ordrenummeret på batteriet, noe jeg ikke har lenger. Spurte de fint om de kunne finne det, men nei de hadde ikke tilgang til denne informasjonen. Sendte så ett par mailer til han hos Dell jeg bestilte batteriet av men ingen svar. Kanskje han har sluttet? Sendte så ett par mailer til salg hos Dell med forespørsel om ordrenummeret for noen uker siden uten svar. Får vel telefonere salg hos Dell og spørre fint om å få dette livsviktige ordrenummeret slik at jeg igjen kan sende det til Dell support. De har jo fått serienummeret...... Mvh Frustrert Dell kunde Lenke til kommentar
ripset Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Skulle tro at Dell er i kompaniskap med Tiscali, kundeservicen suger Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Skulle tro at Dell er i kompaniskap med Tiscali, kundeservicen suger Dell, som HP, har out-sourcet all support. Du snakker ikke med personer som HAR peiling. Som regel snakker du med 18-årige drittunger som leser fra et stykke papir og om problemet ditt ikke står nevnt på papiret hans, så har DU et problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå