Gå til innhold

Reklamasjon dell batteri


Anbefalte innlegg

Har ett batteri til en Inspiron som jeg har fått bekreftet av Dell support at jeg kan returnere.

 

Avtalen var at de skulle sende ut ett nytt batteri og ta med det gamle. Problemet er at de skal ha ordrenummeret på batteriet, noe jeg ikke har lenger. Spurte de fint om de kunne finne det, men nei de hadde ikke tilgang til denne informasjonen.

 

Sendte så ett par mailer til han hos Dell jeg bestilte batteriet av men ingen svar. Kanskje han har sluttet?

 

Sendte så ett par mailer til salg hos Dell med forespørsel om ordrenummeret for noen uker siden uten svar.

 

Får vel telefonere salg hos Dell og spørre fint om å få dette livsviktige ordrenummeret slik at jeg igjen kan sende det til Dell support.

De har jo fått serienummeret......

 

Mvh

 

Frustrert Dell kunde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle tro at Dell er i kompaniskap med Tiscali, kundeservicen suger :grin:

Dell, som HP, har out-sourcet all support. Du snakker ikke med personer som HAR peiling. Som regel snakker du med 18-årige drittunger som leser fra et stykke papir og om problemet ditt ikke står nevnt på papiret hans, så har DU et problem :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...