Computerworld Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Fikk massiv kritikk. Nå kommer ikke Superfish tilbake.Lenovo snur etter skadevareskandale Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Det der er faenimeg utilgivelig. Lenke til kommentar
Cosmo7 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Ingen trussel for brukerne... Tja. http://www.digi.no/sikkerhet/2015/02/20/superfish-sertifikatet-knekket Lenke til kommentar
TooBorg Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Har akkurat hjelpa ei som sleit med å komme inn på https, men etter å ha fjernet superphish og sertifikatene fungerer pc'n helt fint igjen på alle nettsider. Edit: Lenovo G50-70 kjøpt i november Endret 20. februar 2015 av TooBorg Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Dette er utvilsomt ille, takk og pris at de ikke har pakket programvaren i noen Thinkpads. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Skaden er allerede skjedd så Lenovo er svartelistet 1 Lenke til kommentar
RJay Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Har ikke merket noe til Superfish på min Lenovo laptop og mistanken om fraværet ble bekreftet nå, W-serien er ikke på listen Lenke til kommentar
Dessverre_;-) Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Har en 50-30 som er nesten ny, Lenovo har tapt seg i det siste, jeg har aldri hørt om dette på tidligere maskiner. Når jeg fikk min så var det mye dritt programmer på pcen, jeg måtte jo bytte til Win7 så jeg innstalerte den og i tillegg la jeg inn ubuntu som jeg bruker mest. Maskinen er helt topp den, stabil og rask så maskinvaren får en sterk 6 er mens programvaren får 0 om den hadde finnes på terningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå