Budeia Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Problemet med hun her er at hun har vært snill, god og omtenksom hele veien. Det var ikke særlig snilt å sende melding om at hun savnet deg, når hun hadde fått seg kjæreste. Ikke snilt overfor deg, og ikke snilt overfor kjæresten. Det viser egentlig at hun ikke er noe å samle på... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Selv om det føles ganske tungt nå at hun har gått videre, vil det ikke være positivt at jeg vet det slik at "underbevistheten" kanskje skjønner at dette ikke er noe å tenke på? Eller gjør det bare vondt værre? Som sagt, eksen følte jeg at jeg kom ganske fort over, enda hun mase på meg i over et år etterpå. Tingen der var at jeg innså hvor destruktivt forholdet vårt egentlig var, og når jeg fikk det på avstand så skjønte jeg hvor dumsnill jeg var og at hun egentlig bare var manipulerende. Problemet med hun her er at hun har vært snill, god og omtenksom hele veien. Jeg klarer ikke se noe vondt i henne, i tillegg til at hun ikke klarte å avvise meg ordentlig. Enda synes jeg hun er verdens mest fantastiske jente, selv om hun såra meg. Anonymous poster hash: 99dac...649 Jeg er i liknende situasjon nå Hvordan kom du deg over dette? Anonymous poster hash: 67573...fde Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 Vet ikke om jeg er 100% over det enda, jeg har begynt å date andre jenter som gjør at jeg ikke tenker så mye på henne lenger. Jeg følte også at det hjalp å få vite at hun hadde funnet seg noen andre, svei litt der og da, men etter et par dager så var hjernen innstilt på å komme seg videre. Anonymous poster hash: 99dac...649 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) Hun har sendt meldinger der hun sier hun savner meg og sånt, men tror hun savner meg som en venn og ikke pga romantiske følelser. Hadde gjerne blitt sammen med henne, men det er jo litt sårt og når man allerede har blitt avvist en gang så er det lett å tenke negativt. Jeg er redd for at følelsene mine skal utvikle seg mer hvis vi får for god kontakt igjen siden jeg ikke er 100% over henne. Dessuten hvis hun har fubbet eller finner noen andre vil jeg helst ikke vite, tror det fortsatt hadde såret meg. Oppmerksomhetssyk fittekjerring kaller man det. Manipulerer deg nok til at du er tilfreds med innbytterbenken hennes. Gjør deg selv en tjeneste ved å knulle alt som er i nærheten av henne, helst bestevenninna. Sette henne på plass og vis at du har makt. Endret 5. mars 2015 av LimeCanes Lenke til kommentar
formann Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Hun ble sikkert bare sammen med han for å gjøre deg sjalu i håp om at du skulle komme løpende tilbake. Vær glad for at du fant ut hva slags menneske hun er, før det ble seriøst. Ikke alle som er så heldige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå