AnonymDiskusjon Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Håper på svar fra begge kjønn her. Mann i midten av 20-årene her.. og jeg har aldri kommet av å bli sugd. Andre som har samme "problem"? Jeg styrer med en jente nå og jeg liker når hun suger meg, men det skjer ikke at jeg kommer.. noe som virker å gjøre jenta litt fortvilet, men jeg forteller henne at det er ingen som har klart det.. og at jeg absolutt liker det hun gjør. Så dere som er i et forhold nå. Klarer dere ofte å suge typen deres til han kommer? Noen ganger? eller er det veldig vanlig? Jeg må alltid ta i bruk høyrehånden om jeg skal komme i munnen på henne.. Jeg tror kanskje at hvis hun runker og suger samtidig, så kanskje jeg har sjans til å komme.. men nå er det mest sånn at hun kanskje runker meg noen minutter, deretter suger.. så tilbake til runking. Kanskje må jeg bare bli tryggere på henne og slappe helt av? Men hvertfall irriterende at jeg ikke kommer, da jeg liker det hun gjør.. Muligens et veldig rotete innlegg, men dere skjønner sikkert.. Anonymous poster hash: 27063...6c7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2015 Det er et helt vanlig problem. Det er mulig at det kommer av at penisen din er vant til røffere behandling. Prøv å bruk glidemiddel og hold forsiktig når du runker på egenhånd over en periode. Evt. Kan du jo også bare si til henne at du tror det vil hjelpe om hun runker deg samtidig. Anonymous poster hash: 2678b...d28 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Samma her. Anser det dog ikke som et problem. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Dere må slappe av. Det å slappe av hjelper enormt.. Da går plutselig både det ene og det andre og ting blir så mye morsommere Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 Etter 9 år sammen så hjalp det aldri å slappe av for oss. Menmen. Anonymous poster hash: 2678b...d28 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 Det er et helt vanlig problem. Det er mulig at det kommer av at penisen din er vant til røffere behandling. Prøv å bruk glidemiddel og hold forsiktig når du runker på egenhånd over en periode. Evt. Kan du jo også bare si til henne at du tror det vil hjelpe om hun runker deg samtidig. Anonymous poster hash: 2678b...d28 Godt å høre at det ikke bare er jeg som sliter på denne fronten.. og som du er inne på. Penisen min er nok vant til litt røffere behandling, spesielt når man er i ferd med å komme, tror jeg. Har aldri prøvd glidemiddel, faktisk... Anonymous poster hash: 27063...6c7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Mener du KUN munn her? Ikke en "vanlig" BJ hvor frøkna kjører et samspill mellom sin hånd og sin munn? I min erfaring bruker de fleste jenter hånden samtidig som de bruker munn/tunge/lepper, og må gjerne "gasse litt opp" på håndbevegelsene mot slutten - pleier å funke fint. Anonymous poster hash: d63df...b2d Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Kanskje hun bare ikke er helt sikker med pikk enda. Gi henne mer spillerom og øvelse så ser du nok at det går seg til! Det å stresse og bekymre over ting hjelper ikke overhode, tvert imot, så prøv å heller ha det moro med det, kos dere med tiden, ikke stress, og IKKE ha orgasme som mål. Orgasme vil bli en fin fin fiiin bonus men kos deg med akten! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 ..av de siste postene ang. BJ's får jeg nesten inntrykk av at det er uvanlig å bruke hånd og munn samtidig? I min erfaring er det "normen", og fungerer alltid ypperlig. Anonymous poster hash: d63df...b2d Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Vet ikke hva folk gjør jeg. Det varierer vel. Noen bruker kanskje bare munn? Kan være greit å variere også da Føles som tråden sporer av til å bli mer seksualitet enn kjærlighet nå altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg