HSP Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Knallstilig! Flotte linjer og i dybden, bokstavelig talt, dukker personen din opp. Uskarp som bare du kan det:-) Fin effekt med speilingene av personen og de hvite linjene. Kledelig i farger denne gang. Hm, tror jeg må finne meg et kjøpesenter...... Lenke til kommentar
HSP Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 Knallstilig! Flotte linjer og i dybden, bokstavelig talt, dukker personen din opp. Uskarp som bare du kan det:-) Fin effekt med speilingene av personen og de hvite linjene. Kledelig i farger denne gang. Hm, tror jeg må finne meg et kjøpesenter...... Tusen takk Pentaxen. Togstasjon faktisk. Han lurte fælt på hva jeg dreiv med han som kommer opp rulletrappa.. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Knallstilig! Flotte linjer og i dybden, bokstavelig talt, dukker personen din opp. Uskarp som bare du kan det:-) Fin effekt med speilingene av personen og de hvite linjene. Kledelig i farger denne gang. Hm, tror jeg må finne meg et kjøpesenter...... Tusen takk Pentaxen. Togstasjon faktisk. Han lurte fælt på hva jeg dreiv med han som kommer opp rulletrappa.. Henning Han er nok ikke den eneste som lurer på hva vi driver med......:-) God helg forresten! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Stilig bilde..velkomponert! ! 1 Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Veldig bra med fin komposisjon. aagesp 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 21. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2015 Stilig bilde..velkomponert! ! Veldig bra med fin komposisjon. aagesp Tusen takk TLC og Aage! Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg