Gå til innhold

Snus i dammen

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Overraskende kresne alle dere er! Snus er snus. En uåpnet pakke er gull verdt. Sur snus? Du skal ikke smake på den med tunga, sett bort i fra når du tar den opp. En hardbarka snuser trykker alt av Gotiatek opp i leppa. Sett pris på prisen :yes:

Lenke til kommentar
Overraskende kresne alle dere er! Snus er snus. En uåpnet pakke er gull verdt. Sur snus? Du skal ikke smake på den med tunga, sett bort i fra når du tar den opp. En hardbarka snuser trykker alt av Gotiatek opp i leppa. Sett pris på prisen :yes:

Ein hardbarka snuser er kvalitets bevisst, han snuser kun det beste. Forresten så er smaken ein av dei viktigaste aspektene ved snusing

Lenke til kommentar
Hørt om glasset ja. Det var vel ikke så lenge siden de fjernet det?

Ifølge General (Swedish Match) har det aldri vært glass i snusen.

Leste det i vg for en stund siden(et intervju med en eller annen sjef).

Nettop. Når saltet i snusen varmes opp og kjøles ned dannes det saltkrystaller som ligner på glass. Det har aldri vært glass i snusen

Lenke til kommentar
kanskje... men man kan forsatt kjøpe tygge tobakk, så da vil de jo blande navnene sammen tror jeg..

Har hatt litt problemer med å forklare kva eg driver på med til utlendinger, spesilet gjaldt dette når me hadde besøk frå ein kar frå Uganda, han hadde ikkje hørt om chewing tobacco heller, og syns snusen lukta motbydelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ein hardbarka snuser er kvalitets bevisst, han snuser kun det beste. Forresten så er smaken ein av dei viktigaste aspektene ved snusing

Kaller du det hardbarka? Jeg kaller det kresen. Trodde ikke snus var rus for de kresne.

Forresten så er smaken ikke et av de viktigste aspektene ved snusing. Har du smaksnerver i leppa du? :shrug:

Lenke til kommentar

Kaller du det hardbarka? Jeg kaller det kresen. Trodde ikke snus var rus for de kresne.

Forresten så er smaken ikke et av de viktigste aspektene ved snusing. Har du smaksnerver i leppa du? :shrug:

Nei, men det renner væske ned frå prisen, i tillegg til at eg ofte flytter på den med tungen. Eg synes i allefall at smaken er svært viktig, men annerkjenner også konsistensen, altså om den er mjuk eller hard, tørr eller fuktig, som like viktige aspekter. Personlig klarer eg ikkje å snuse Tiedemans, ettersom denne smaker som noko som ganske nylig har kommet ut av endetarmen min

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nei, men det renner væske ned frå prisen, i tillegg til at eg ofte flytter på den med tungen. Eg synes i allefall at smaken er svært viktig, men annerkjenner også konsistensen, altså om den er mjuk eller hard, tørr eller fuktig, som like viktige aspekter. Personlig klarer eg ikkje å snuse Tiedemans, ettersom denne smaker som noko som ganske nylig har kommet ut av endetarmen min

En gammel og tørr snus renner det ikke veske fra. Konsistensen er pyttpytt, det spørs hvilken situasjon man er i. Snuser man foreksempel på bussen er det greit å ha en tørr og fast som ikke renner, men sitter man derimot og ser en film er det digg å ha en saftig pris som man virkelig kjenner.

Det kommer sikkert en dag hvor jeg blir en kresen snuser som ikke gidder å snuse annet en kvalitet. Heldigvis er den ikke nær.

Lenke til kommentar

En gammel og tørr snus renner det ikke veske fra. Konsistensen er pyttpytt, det spørs hvilken situasjon man er i. Snuser man foreksempel på bussen er det greit å ha en tørr og fast som ikke renner, men sitter man derimot og ser en film er det digg å ha en saftig pris som man virkelig kjenner.

Det kommer sikkert en dag hvor jeg blir en kresen snuser som ikke gidder å snuse annet en kvalitet. Heldigvis er den ikke nær.

Har snust i 5 år, kan jo være difor eg er så kresen som eg er.

Lenke til kommentar
Hørt om glasset ja. Det var vel ikke så lenge siden de fjernet det?

Ifølge General (Swedish Match) har det aldri vært glass i snusen.

Leste det i vg for en stund siden(et intervju med en eller annen sjef).

Tror du virkelig de ville innrømmet noe slikt? (ref. tobakksindustrien)

Det tror virkelig ikke jeg de ville gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...