Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 I dag var jeg underveis til et kjøpesenter i fritimen min. Jeg hadde samme morning plukket med meg en boks snus av typen General. Dette var i tillegg en dansk type av ypperste kvalitet. Jeg setter i gang med å bake; legger pakken ute på fingrene. Plutselig får jeg en rykning av et slag i fingrene, og snusen lander på hodet i en pytt. Jeg skrapet toppen av snustårnet ned i boksen igjen og klarte å hente nok til 2, kanskje 3 priser til. Siiinnsykt irriterende og jeg vedder på at det har skjedd med flere her. Eller? Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 I dag var jeg underveis til et kjøpesenter i fritimen min. Jeg hadde samme morning plukket med meg en boks snus av typen General. Dette var i tillegg en dansk type av ypperste kvalitet. Jeg setter i gang med å bake; legger pakken ute på fingrene. Plutselig får jeg en rykning av et slag i fingrene, og snusen lander på hodet i en pytt. Jeg skrapet toppen av snustårnet ned i boksen igjen og klarte å hente nok til 2, kanskje 3 priser til. Siiinnsykt irriterende og jeg vedder på at det har skjedd med flere her. Eller? No har det seg sånn at eg behandler Generalen med den respekt den fortjener, dvs at eg ikkje tar unødvendige risker ved å pakke meg ein pris over ein sølepytt. Har vel heller aldri mista ein snusboks ned på bakken, dette er fordi eg beskytter snusboksen min. Eg er glad i snusboksen min, og vil ikkje at den eller dens innhold skal komme til skade. Har forresten ein kamerat som er ekspert på å søle med snus, halvparten av det han tar ut detter ned på gulvet Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Skjebnen seiret igjen Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Her om dagen så mista jeg softisen min i bakken... det var dumt, fordi den var god. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Softis smaker bare godt, mens snus er som Tine melk: må ha det, bare må ha det! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Når vi snakker om ypperste kvalitet, så henger jeg meg ikke på danske-bølgen din, svenskebølgen derimot.. det er god snus det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Så er det da slik at all snus (Gotiatek) blir produsert i Sverige. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Derfor bruker jeg bleiesnus når jeg ikke er hjemme Mye mer renslig Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Så er det da slik at all snus (Gotiatek) blir produsert i Sverige. Sikker på det? vet at general en gang i tiden ble produsert på lisens av tiedeman, for det norske markedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hamsterbleier renner for mye. Prøvd White Portion? Fant en billig og bra snus i går, Thula het den. Koster 27,- boksen og renner ikke. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hamsterbleier renner for mye. Prøvd White Portion? Fant en billig og bra snus i går, Thula het den. Koster 27,- boksen og renner ikke. Ohh. das war teuer! koser meg med svensk nydelig snus til 17,50 pr boks jeg.. digg å bo 20 min fra sverige holdt forøvrig på å besvime på en bensinstasjon, hvor de skulle ha 56 kr for boksen... makan til landeveisrøveri.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hamsterbleier renner for mye. Prøvd White Portion? Fant en billig og bra snus i går, Thula het den. Koster 27,- boksen og renner ikke. Ohh. das war teuer! koser meg med svensk nydelig snus til 17,50 pr boks jeg.. digg å bo 20 min fra sverige holdt forøvrig på å besvime på en bensinstasjon, hvor de skulle ha 56 kr for boksen... makan til landeveisrøveri.. Det er jo rimelig normalt da. 45kr-50kr er jo det jeg betaler til vanlig. Mulig og bestille ifra deg? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hamsterbleier renner for mye. Prøvd White Portion? Fant en billig og bra snus i går, Thula het den. Koster 27,- boksen og renner ikke. Ohh. das war teuer! koser meg med svensk nydelig snus til 17,50 pr boks jeg.. digg å bo 20 min fra sverige holdt forøvrig på å besvime på en bensinstasjon, hvor de skulle ha 56 kr for boksen... makan til landeveisrøveri.. Det er jo rimelig normalt da. 45kr-50kr er jo det jeg betaler til vanlig. Mulig og bestille ifra deg? Hehe. mulig jeg pm'er deg neste gang jeg fyker over grensen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Var nettopp i Danmark og kjøpte med meg et par ruller. Viste seg at det var 10% avgift på å bruke visa kort. Så var det ikke så billig likevel. Bruker de ennå pappbokser i Sverige? Det har de sluttet med i Danmark. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Var nettopp i Danmark og kjøpte med meg et par ruller. Viste seg at det var 10% avgift på å bruke visa kort. Så var det ikke så billig likevel. Bruker de ennå pappbokser i Sverige? Det har de sluttet med i Danmark. Nei nei, selvfølgelig har de ikke gått bort fra papp-bokser i sverige.. man endrer da ikke på en vinner-oppskrit er jo blant annet pappboksene som gjør at den svenske snusen er opptil mange ganger bedre enn den norske.. Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Er vel ikke helt utenkelig at snusen holder seg fuktig lengre i plastboks enn i papp. Om plasten gir de samme innspillene på aroma og smaksfronten vites dog ikke... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Er vel ikke helt utenkelig at snusen holder seg fuktig lengre i plastboks enn i papp.Om plasten gir de samme innspillene på aroma og smaksfronten vites dog ikke... Den norske snusen har nå ihvertfall alltid vert tørrere og dårligere aroma på en den svenske.. Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Er vel ikke helt utenkelig at snusen holder seg fuktig lengre i plastboks enn i papp.Om plasten gir de samme innspillene på aroma og smaksfronten vites dog ikke... i papp boksene er det jo eit eller anna belegg inni boksen, for å hindre uttørking Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Kondenserer ikke en plastikkboks da? Lage fukt og sånn som holder snusen digg? Uansett så ryker en snusboks på to dager, av og til en (kanskje tre), og da har den ikke rukket å bli æsj. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Kondenserer ikke en plastikkboks da? Lage fukt og sånn som holder snusen digg? Uansett så ryker en snusboks på to dager, av og til en (kanskje tre), og da har den ikke rukket å bli æsj. Problemet er bare at den norske snusen er æsj når du kjøper den, sammenliknet med den svenske.. i tillegg så holder den svenske seg lengre.. tør ikke tenke på hvordan den siste boksen av et par tårn norsk snus, liggende i romtemp i to uker hadde smakt mens den svenske klarer seg glimrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå