blured Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Blir tydeligvis nok musikk/musikal i natt... Gjesp. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Latterlig så mye Neil Patrick Harris klarer å lagre i huet..! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg skal love deg at konferansieren har gått gjennom talen(e) foran speilet noen ganger. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Kom igjen nå, J.K.! Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 JK Simmons med kveldens første. Fortjent det, synes jeg! Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Er jeg den eneste som ikke likte Grand Budapest?Slo den av halvveis.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg syns heller ikke The Grand Budapest Hotel var noen høydare. Jeg anerkjenner at den sikkert er en god film, men den var ikke for meg, og er i mine øyne den svakeste av årets kandidater til beste film. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg er ikke noe fan av Wes Craven, men Grand Budapest storkoste jeg meg med. Fortjent pris til JK, jeg hadde håpet på han, men tippet faktisk Duvall skulle få den. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Har ladet opp med å se Birdman, Boyhood og Gone Girl i kveld - sistnevnte film var ferdig for omtrent 30 minutter siden, og min samboer og jeg var mer enn klare for å skru over på TV-en for å glane. "Intet signal"... KOM IGJEN, av alle dager, hvorfor må DETTE være dagen... Så det ser ut til å bli tidlig til køys i kveld. Vi har aldri mistet signalet på dekoderen før. Men akkurat i dag, i kveld. Ja, jeg så på Dagsrevyen tidligere i kveld. Tipper at signalet forsvant like før filmen var ferdig, og at det kommer tilbake i det jeg legger meg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 1/2 på gjetteleken på første side da! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Har mine egne predictions på oscar.go.com, 1 av 2 riktige så langt, tippet Into the Woods på kostymedesign. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Liker godt Neil Patrick Harris, men MÅTTE han dra den oppbrukte vitsen om Reese Witherspoon? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg pleier som regel å gjette på de jeg synes er de beste, ikke hva jeg tror basert på hype, eller hva jeg håper (f.eks. Morten Tyldum for beste regi). Derfor pleier gjetningene mine å være helt borti natta. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Liker godt Neil Patrick Harris, men MÅTTE han dra den oppbrukte vitsen om Reese Witherspoon? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Haha. Jeg er kjedelig sånn, jeg gjetter stort sett basert på det som er realistisk, og det er ofte et stykke unna hva jeg personlig håper på. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 skuffet over Ida, men morsom takketale av den polske regissøren. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 3/4 Konge tale av regissøren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå