Atle Slettingdalen Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Kodal - Vestfold Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Brygge/utstikker skaper fin dybde i bildet. Flott himmel og kondensstripene er et + her. Spesielt lys, og du har fått fram fargene på en utmerket måte. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Utrolige farger ... Naturlig?? :-) 1 Lenke til kommentar
Atle Slettingdalen Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 Brygge/utstikker skaper fin dybde i bildet. Flott himmel og kondensstripene er et + her. Spesielt lys, og du har fått fram fargene på en utmerket måte. Vennlig hilsen Ragnar Takk for en hyggelig tilbakemelding Ragnar Lenke til kommentar
Atle Slettingdalen Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 Utrolige farger ... Naturlig?? :-) Bildet er helt naturlig, men er etterbehandlet i photoshop med sterkere fargemetning og justert kontraster. Jeg bor rett til høyre i dette bildet og da hadde jeg full kontroll med å være på rett sted når det rette lyset dukket opp til dette bildet. Lyset er nøkkelen til perfekte bilder 1 Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Nydelig! Dine bilder er i en helt egen klasse 1 Lenke til kommentar
Atle Slettingdalen Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 Takk Rolf Magne. Alle mine bilder er planlagt ned til hver minste detalj lang tid i forveien som regel. Målet mitt er å kunne lage så flotte bilder som mulig av plasser i Vestfold. Kunsten er å lære seg å se når kvaliteten på lyset er best å fotografere i. Jeg skal legge ut et bilde i morgen og lage en forklaring på planleggingen av det bildet. Takk for dine hyggelige tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Fantastisk flott! Ikke mer og si om det:-) Lenke til kommentar
Atle Slettingdalen Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 Takk, Pentaxen..!! Lenke til kommentar
Atle Slettingdalen Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Wow så smukt Takk, susss..!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg