george-the-slut Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Har lest noe om at de varierer.. men til hvilke grad, vet jeg ikke. Hvis jeg veier 47kg, hvilke type burde jeg kjøpe? og bestemmer fargen noe om kvaliteten? noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Bruker en slik for å komme til de indre musklene også: Kjøpte den på tilbud for sånn 299,- på en butikk i Åsane, Bergen. Om fargen bestemmer kvalitet aner jeg ikke. Men nå trener jeg flere ganger i uken, så en slik er nok beregnet på de litt mer aktive. Om du ikke trener så er vel en slik helt flat en å anbefale. Foam Rollers what to know Endret 19. februar 2015 av Lami Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Jeg bruker tennisballer til å løse opp muskler i ryggen, anbefales sterkt! Mye billigere og lettere å treffe muskelknuter. Jeg bruker å gjøre det oppreist med tennisballen mellom ryggen og en vegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå