surrekopp Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 hei har kjøpt 3x Asus 24 grafikk kort: MSI GeForce GTX 770 Gaming 2GB PhysX har koblet alle opp men når jeg er inn på nvidia conrol panel og setter alle 3 skermene i sammen til en har jeg fortsatt ikke mulig heten til og dele spill eller filmer over alle 3 skjermene de vil bare vises på en. full screan på spill blir plasert på på mitt skjermen noen som har et godt råd til en som er ny på 3 monitor gamling? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 hei har kjøpt 3x Asus 24 grafikk kort: MSI GeForce GTX 770 Gaming 2GB PhysX har koblet alle opp men når jeg er inn på nvidia conrol panel og setter alle 3 skermene i sammen til en har jeg fortsatt ikke mulig heten til og dele spill eller filmer over alle 3 skjermene de vil bare vises på en. full screan på spill blir plasert på på mitt skjermen noen som har et godt råd til en som er ny på 3 monitor gamling? Tror du må ha sli for å kjøre surround. Jeg kan ha feil, men jeg har knapt hatt noe annet enn sli med nvidia, og det funker med surround Lenke til kommentar
surrekopp Skrevet 21. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2015 ka er sli? og hvordan ser jeg on skerm kort har nokk sli for og kjøre 3 skjermer? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 ka er sli? og hvordan ser jeg on skerm kort har nokk sli for og kjøre 3 skjermer? Flere kort koblet sammen med en "bro". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå